ایسوس زنفون و زن واچ جدید را در رویداد IFA 2015 معرفی می کند

ایسوس زنفون و زن واچ جدید را در رویداد IFA 2015 معرفی می کند
  • 1394/5/28
  • مبين
  • 0

شرکت ایسوس تایید کرد که در ماه آینده در طی برگزاری رویداد IFA 2015 کنفرانسی را خواهد داشت که شگفتی های جدید را به ارمغان می آورد. ممکن است که این شرکت دستگاه های جدید خود را در این رویداد به نمایش بگذارد که دستگاه های جدید خود را در یک فیلم کوتاه پرده برداری کرده است.

اولین ابزاری که ما در این رویداد خواهیم دید یک کامپیوتر رومیزی است که در زمان مناسب نگاه دقیقی به آن خواهیم انداخت. حدس می زنیم که ایسوس در طی برگزاری این رویداد گوشی هوشمند جدید خود را رونمایی می کند و ممکن است که زنفون ۲ باشد.

در نهایت یک ساعت هوشمند جدید وجود خواهد داشت که به نظر می رسد طراحی آن شبیه به زن واچ است و اگر اطلاعات صحیح باشد این ساعت هوشمند زن واچ ۲ خواهد بود. قرار است که ایسوس امسال به صورت خارق العاده ای در رویداد IFA بدرخشد و انتظار می رود که دستگاه پوشیدنی این شرکت عمر چهار روزه ای را داشته باشد و علاوه بر ویژگی های جدید از لحاظ نرم افزاری بهبود یابد.

asus-ifa-6

همانطور که می دانید ماه آینده رویداد IFA  در برلین برگزار می شود و گویا آی تی همانند هر رویداد دیگر که هر ساله برگزار می شود آن را به طور کامل پوشش خواهد داد. در آینده با ما همراه باشید تا از شایعات و حقایق این رویداد با خبر شوید.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *