نسخه لوکس ساعت هوشمند Urbane ال جی با قابل طلایی و دسته چرمی به نمایش گذاشته شد

نسخه لوکس ساعت هوشمند Urbane ال جی با قابل طلایی و دسته چرمی به نمایش گذاشته شد
  • 1394/6/9
  • مبين
  • 0

شرکت ال جی در دستگاه های جدید خود طراحی را در یکی از اولویت های مهم خود قرار داده است که با نگاه به گوشی هوشمند ال جی جی ۴ می توان این را فهمید. اکنون این شرکت نسخه محدود ساعت هوشمند Urbane خود را با یک طراحی جدید و لوکس برای فروش آماده کرده است. نسخه لوکس ساعت هوشمند Urbane ال جی با یک طراحی فوق العاده اما قیمت تقریبا مقرون به صرفه آماده شده است.

این دستگاه جدید اندرویدی از طلای ۲۳ عیار و هزینه ۱,۱۹۵  دلاری ساخته شده است. همچنین دسته قهوه ای آن از چرم تمساح ساخته شده است که خریداران می توانند رنگ دوم آن را به طور دلخواه (آبی، سبز، قرمز، سیاه یا سفید) با ۱۹۵ دلار اضافی انتخاب کنند. اعلام شده که نسخه لوکس این ساعت در اواخر ماه اکتبر برابر با اوایل آبان ماه در دسترس قرار می گیرد.

LG-Watch-Urbane-Luxe-6

 

اگر شما به دنبال یک ساعت هوشمند با طراحی فوق العاده هتسید باید اعلام کنم که نسخه لوکس ساعت هوشمند Urbane ال جی بهترین گزینه برای انتخاب است. همچنین این انتظار را داریم که در هفته جاری در طی برگزاری نمایشگاه IFA 2015 برلین این ساعت هوشمند به نمایش گذاشته شود و علاوه بر این شرکت های ایسوس سامسونگ موتورولا و هواوی هم دستگاههای پوشیدنی جدیدی را برای معرفی خواهند داشت.

LG-Watch-Urbane-Luxe-Case

 

 

پیش فروش این ساعت هوشمند در طی چند روز آینده در وب سایت رسمی شرکت ال جی آغاز می شود از آنجا که تعداد این ساعت های هوشمند محدود هستند پس اگر از طرفداران آن هستید باید هرچه زودتر اقدام به پیش خرید آن کنید.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *