CES 2016:پرچمدار مجهز به رم ۶ گیگابایتی هوآوی وارد می شود

CES 2016:پرچمدار مجهز به رم ۶ گیگابایتی هوآوی وارد می شود
  • 1394/10/14
  • مجید جعفری
  • 0

چیزی تا برگزاری نمایشگاه CES نمانده و کمپانی های بزرگ این حوزه در حال آماده سازی جدیدترین محصولات خود برای معرفی به دنیا هستند. Huawei که اکنون یکی از برترین شرکت های صنعت تلفن های هوشمند به حساب می رود نیز با دست پر پا به این نمایشگاه گذاشته است. این شرکت چینی قصد دارد تا از جدیدترین پرچمدار خود که P9 نام دارد در کنفرانسی خبری در لاس وگاس آمریکا، جایی که CES در آن برپا خواهد شد رو نمایی کند. به نظر می رسد این تلفن با امکانات منحصر به فردی معرفی خواهد شد که در ادامه برخی شایعات مربوط به این تلفن هوشمند را بررسی می کنیم.

به نظر می رسد باید شاهد ورود اولین تلفن هوشمند با رم بالای ۴ گیگابایت به بازار باشیم. آن هم نه یک رم ۵ گیگابایتی بلکه تلفنی با ۶ گیگابایت حافظه رم! باید گفت این رم می تواند برگه برنده P9 در رقابت با پرچمداران دیگر شرکت ها باشد اما باید دید کاربران نیز از چنین قابلیتی حمایت خواهند کرد.

Huawei-P8-0 Huawei-P8-6

دیگر قابلیت ها و ویژگی های Huawei Ascend P9، به جز احتمال حضور دوربین دو قلو در عقب تلفن، قابلیت های ضروری و معمول پرچمداران پیشین هستند و هوآوی تنها به بهبود آن ها اکتفا کرده است. بر این اساس P9 به یک پنل ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰P در کنار دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب مجهز خواهد شد. علاوه بر این، این تلفن از پردازنده ۸ هسته ای هوآوی یعنی Kirin 950 و پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4 بهره می برد.

منیع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *