عرضه iPhone 5se و iPad Air 3 در ۱۸ مارس

عرضه iPhone 5se و iPad Air 3 در ۱۸ مارس
  • 1394/11/24
  • مجید جعفری
  • 0

بر اساس گزارشی که در چند روز گذشته از سوی اپل منتشر شده مشخص شد که این شرکت قصد دارد گجت های جدید خود را در در تاریخ ۱۵ مارس رونمایی و در ۱۸ مارس روانه بازار کند. این گجت ها که iPhone 5se چهار اینچی و iPad Air 3 هستند بدون امکان پیش فروش مستقیم وارد بازار خواهند شد.

شاید تولید دوباره آیفون ۴ اینچی کمی عجیب به نظر می رسد اما بر اساس گفته های اپل هنوز ۶۰ درصد از کاربران آیفون از مدل های ۴ اینچی استفاده می کنند و استفاده از آیفون های ۴٫۷ اینچی آن چنان برایشان خوشایند نیست. اپل نیز سعی کرده آیفونی به نام ۵se طراحی کند که در عین بهره مندی از تمام مشخصات سخت افزاری مدل های ۶s، صفحه نمایشی ۴ اینچی نیز داشته باشد. این بدان معناست که iPhone 5se از پردازنده قدرتمند A9 بهره مند است. از همه مهمتر شاهد قابلیت ۳D Touch نیز در این تلفن خواهیم بود. البته باید گفت اپل در این مدل از دو دوربین ۸ و ۱٫۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است. لازم به ذکر است ۵se در رنگ های طلایی، طلایی رز، نقره ای و خاکستری تولید خواهد شد.

Apple-iPad-Pro-1

در آن سمت iPad Air 3 که طراحی مشابهی با iPad Pro دارد یکی از امیدهای اپل برای بازگشت قدرتمند به بازار تبلت ها و از بین بردن روند کاهشی فروش ۲۴٫۸ درصد سالیانه است. این تبلت مطابق با سنت اپل در تولید سری Air، دارای صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی است. پشتیبانی از Apple Pencil و Smart Connector که امکان اتصال لوزام جانبی مانند کیبورد های QWERTY را به تبلت می هد از دیگر قابلیت های iPad Air 3 هستند.

منبع : Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *