رونمایی از کاور LED VIEW برای گلکسی نوت ۷

رونمایی از کاور LED VIEW برای گلکسی نوت ۷
  • 1395/4/27
  • زهرا معبودی
  • 0

تقریبا دو هفته مانده تا گلکسی نوت ۷ سامسونگ رونمایی شود و در اختیار علاقمندان قرار بگیرد. در چنین شرایطی مخصوصا روزهای باقی مانده به این مراسم، بازار شایعات بسیار داغ خواهد بود.

LEDViewCover_Main_4_1

مشاهدات حاکی از این است که FCC اقدام به نشر تصاویری کرده که گویای کاور LED VIEW برای این گوشی هوشمند است. بسیاری از علاقمندان به سیستم عامل اندروید و برند سامسونگ، تصمیم دارند این سیستم را خریداری کنند بنابراین شدیدا پیگیر اخبار مرتبط با آن هستند تا از رونمایی از یک سیستم متفاوت از سامسونگ، اطمینان حاصل کنند.

اگر بخواهید به خوبی از گوشی گلکسی نوت ۷ خود مراقبت کنید باید یک کاور استاندارد برای آن خریداری کنید. برخی معتقدند که کاربران به دنبال کاور LED VIEW هستند و FCC خرسند است که دو هفته قبل از رونمایی از این سیستم، کاور آن را در اختیار علاقمندان قرارداده است.

Samsung-Galaxy-Note-7-LED-View-Cover-2-e1468660342290

قبل از این نیز شاهد انتشار چنین کاوری برای دو گوشی دیگر سامسونگ نظیر گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج بوده ایم. از مزیت های این کاور این است که اگر به طور کامل گوشی را در بر بگیرد و بسته باشد باز هم می توان برخی چراغ های آن را مشاهده کرد. این کار توسط رشته لامپ های LED روی کاور به خوبی صورت می پذیرد.

کاورهایی که برای گوشی های سری اس ۷، ارائه شدند با قیمت تقریبی ۷۰ دلار در بازار عرضه شده اند اما چون گلکسی نوت ۷ از سایز بزرگتری برخوردار است بنظر می رسد که قیمت آن نیز تغییر کند. احتمال قیمت در نظر گرفته شده برای این کاور جدید ۸۰ تا ۹۰ دلار باشد.

 ابعاد رشته های LED برای کاور گلکسی نوت ۷ به میزان ۹ در ۱۸ است. اگر به دنبال شماره مدل برای این کاور هستید عبارت EF-NN930 را به خاطر بسپارید. گفته می شود زمان عرضه ی این کاور به همراه عرضه ی گلکسی نوت ۷ طی دو هفته آینده صورت بپذیرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *