هوآوی از گوشی G9 Plus خود در ۲ مدل رونمایی کرد

هوآوی از گوشی G9 Plus خود در ۲ مدل رونمایی کرد
  • 1395/5/28
  • زهرا معبودی
  • 0

G9 Plus یک گوشی میان رده ای است که امروز توسط هوآوی صدر نشین فروش گوشی های چینی رونمایی شده است. در واقع این گوشی را نمی توان به عنوان یک گوشی حرفه ای دانست اما خیلی ها برای خرید آن منتظرند چون درصد زیادی از کاربران گوشی های هوشمند کاربران حرفه ای نیستند. همه گمانه زنی ها بر این استوار بود که هواوی برای این گوشی دوربین دوگانه در نظر گرفته است اما امروز پس از رونمایی از آن متوجه شدیم که این اتفاق رخ نداده است.

به گزارش مجله اینترنتی گویا آی تی نکته مهم در طراحی ظاهری این گوشی این است که نمایشگر ۵٫۵ اینچی آن، از شیشه ۲٫۵D بهره مند است و به لطف همین انتخاب، گوشی حاشیه ای ندارد. همچنین نمایشگر این گوشی از نوع تمام اچ دی می باشد. از نظر پردازنده روی این گوشی چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ بکار گرفته شده که نشان از قدرت میان رده ای این گوشی در مقایسه با پرچم داران گوشی های هوشمند است. البته این شرکت را نمی توان صرفا یک شرکت برای تولید گوشی های هوشمند دانست چرا که پروژه ساعت پوشیدنی اندرویدی هواوی مدت هاست در دست کار و تولید این شرکت قرار گرفته است.

 G9 Plus

این چیپست به صورت پردازنده ۸ هسته ای با قدرت پردازش ۲ گیگا هرتز در کنار پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ به صورت دو مدل به فروش می رسد. زمانی که بخواهید این سیستم هوشمند را تهیه کنید دو گزینه پیش روی شما قرار دارد:

مدل اول: G9 Plus با سه  گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی ۳ گیگا بایتی

مدل دوم: G9 Plus با  ۴ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی ۴ گیگابایتی

 G9 Plus

اگر دغدغه شما در میزان حافظه داخلی باشد باید بگوییم که هر دو دارای اسلات هایی هستند که می توانید از طریق آن میزان حافظه را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش داد.

این گوشی جدید هواوی دارای دو دوربین عقب و سلفی گیر است که دوربین سلفی گیر آن ۸ مگاپیکسلی و دوربین اصلی و عقبی آن نیز ۱۶ مگاپیکسلی است. ضخامت این گوشی کمی از ۷ میلی متر بیشتر است . ظرفیت باتری این گوشی ۳۳۴۰ میلی آمپر بر ساعت است که رقم خوبی برای چنین گوشی با نمایشگر و قدرت پردازشی است. گفته شده که این گوشی از اندروید ۶ بهره مند است و تنها در یک مدل آن، از رابط کاربری اختصاصی هواوی استفاده می کند.

منبع: PhoneRadar

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *