گوشی رده‌بالای آنر ۸ پرو در کنگره جهانی موبایل به صورت رسمی معرفی خواهد شد

گوشی رده‌بالای آنر ۸ پرو در کنگره جهانی موبایل به صورت رسمی معرفی خواهد شد
  • 1395/11/30
  • مقدم
  • 0

بنابر گزارش‌ها، ساب‌برند آنر شرکت هوآوی در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی رسمی از یک گوشی‌هوشمند جدید در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ در اواخر ماه فوریه در شهر بارسلون است. برطبق گزارش جدید یک وب‌سایت روسی، گوشی‌هوشمند جدید ساب‌برند آنر هوآوی با نام آنر ۸ پرو به عنوان نسخه جهانی آنر وی ۹ تا چند روز آینده معرفی خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

برخلاف مدل معمولی آنر ۸ و گوشی میان‌رده آنر ۸ لایت، آنر ۸ پرو به عنوان یک گوشی‌هوشمند رده‌بالا با قیمت قابل‌توجهی به بازار عرضه خواهد شد. تراشه هشت هسته‌ای Kirin 960 با فرکانس کاری ۲٫۴ گیگاهرتز برای هر هسته، به این گوشی قدرت می‌دهد و آنر ۸ پرو به یک نمایشگر بزرگ ۵٫۷ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز خواهد بود. شرکت هوآوی برای این گوشی میان‌رده، سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ و رابط‌کاربری EMUI 5.0 را در نظر گرفته است و آنر ۸ پرو حداکثر با شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، در دسترس قرار می‌گیرد. هم‌چنین، یک باتری غول‌آسای ۳۹۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت وظیفه تامین انرژی موردنیاز برای صفحه‌نمایش و پردازنده را در این گوشی رده‌بالا بر عهده گرفته است.

 به‌نظر می‌رسد که آنر ۸ پرو به همان دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی مدل استاندارد یعنی آنر ۸ مجهز خواهد بود و یک دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری در این گوشی در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه آنر ۸ پرو به عنوان نسخه آنر وی ۹ عرضه خواهد شد، از نظر طراحی، گوشی رده‌بالای جدید ساب‌برند آنر هوآوی همانند آنر وی ۹ خواهد بود و تنها لوگوی اپراتور چاینا موبایل در بدنه پشتی جای نگرفته است.

آنر ۸ پرو

هم‌چنین، گفته شده است که گوشی آنر ۸ پرو در ماه مارس به بازار عرضه خواهد شد و به همین جهت، انتظار داریم که پس از رونمایی رسمی از این گوشی در کنگره جهانی موبایل، به سرعت آنر ۸ پرو در بازارهای مختلف در دسترس قرار بگیرد. البته در حال‌حاضر، هنوز مشخص نیست که آنر ۸ پرو در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد یا ساب‌برند آنر تصمیم دارد تا این مدل را تنها در بازارهای اروپایی و تعدادی از بازارهای آسیا عرضه ارائه دهد.

به همراه این مدل در کنگره جهانی موبایل از گوشی هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس به عنوان گوشی‌های پرچم‌دار جدید شرکت هوآوی رونمایی خواهد شد و همانند گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۶ شرکت هوآوی، این دو مدل به دوربین دوگانه مجهز شده است. هم‌چنین، شایعات از عرضه هوآوی پی ۱۰ پلاس با نمایشگر لبه منحنی دوگانه و صفحه‌نمایش Quad HD و هوآوی پی ۱۰ با نمایشگر صفحه تخت ۵٫۵ اینچی خبر می‌دهد.

انتظار داریم که در بالاترین مدل از هر دو گوشی، شش گیگابایت حافظه رم به کار گرفته شود و هم‌چنین، ممکن است این سازنده چینی، گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود را با دستیار صوتی اختصاصی الکسای آمازون ارائه دهد. البته در حال‌حاضر، این موضوع به صورت رسمی توسط شرکت هوآوی یا ساب‌برند آنر تایید نشده است و به همین جهت، باید منتظر جزئیات بیشتری از گوشی‌های جدید شرکت هوآوی در طی چند روز آینده باشیم. البته فعلاً مشخص نیست که هوآوی پی ۱۰ لایت نیز در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌شود یا رونمایی از این گوشی به زمان دیگری موکول خواهد شد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *