گوشی نوکیا ۹ خارق‌العاده است؛ قدرت‎مندترین نسخه با ۸ گیگابایت رم فاش شد!

گوشی نوکیا ۹ خارق‌العاده است؛ قدرت‎مندترین نسخه با ۸ گیگابایت رم فاش شد!
  • 1396/3/6
  • مقدم
  • 0

پرچم‌دار جدید شرکت نوکیا به‌زودی با نام Nokia 9 به بازار عرضه خواهد شد و این گوشی به عنوان قدرت‎مندترین محصول نوکیا با مشخصات سخت‌افزاری قابل‌توجهی همراه شده است که می‌تواند پرچم‎دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S8  و گلکسی S8 Plus را به چالش بکشد. مدل رده‌بالای این گوشی یعنی نوکیا ۹ به‎تازگی در آزمون گیک‌بنچ فاش شده است که از عرضه نسخه قدرت‌مند آن با هشت گیگابایت رم خبر می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‎سایت گویا آی‎تی همراه باشید.

نوکیا ۹ به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با پردازند هشت هسته‎ای مجهز خواهد بود؛ هم‌چنین، حافظه رم در قدرت‌مندترین نسخه از گوشی پرچم‌دار جدید نوکیا به هشت گیگابایت می‌رسد. حافظه رم در گوشی پرچم‎دار جدید نوکیا، تقریباً دو برابر فضای رم ال‌جی جی ۶ و گلکسی اس ۸ سامسونگ است. با اینکه شرکت سامسونگ، یک مدل از گوشی پرچم‌دار جدید خود را با شش گیگابایت رم به بازار عرضه کرده است اما این مدل بیشتر از ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد؛ در حالی‌که انتظار می‌رود قدرت‌مندترین نسخه نوکیا ۹ با قیمتی کم‌تر از ۹۰۰ دلار به بازار عرضه شود.

شرکت نوکیا، گوشی پرچم‌دار جدید خود را با چیپ‎ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام عرضه می‌کند اما این مدل، موفق شده تا در آزمون گیک‌بنچ تنها ۶۱۵ و ۱۱۱۶ امتیاز به ترتیب در بخش بررسی عملکرد تک‌ هسته پردازشی و چندین هسته پردازشی به‌دست آورد که ناامیدکننده است. از آنجایی‌که مدل فاش‌شده، تنها برای بررسی توسعه یافته است و نسخه نهایی پرچم‌دار جدید نوکیا ۹ نخواهد بود؛ نباید به دلیل عملکرد سخت‌افزار آن نگران باشید.

نوکیا 9

نوکیا ۹ با نمایشگر ۵٫۳ اینچی Quad HD به بازار عرضه خواهد شد و از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. به دلیل استفاده از یک صفحه‌نمایش Quad HD، چگالی پیکسلی نزدیک به ۵۵۷ ppi است. پرچم‎دار جدید نوکیا هم‎چنین با دوربین دوگانه به بازار عرضه خواهد شد و شرکت سامسونگ از ترکیب دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای گوشی پرچم‎دار جدید خود استفاده کرده است.

نوکیا ۹ با قیمت پایه ۷۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد؛ هرچند، این قیمت برای نسخه پایه پرچم‌دار جدید نوکیا با ۶ گیگابایت رم در نظر گرفته شده است. نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم، احتمالاً قیمت بیشتری خواهد داشت ولی مطابق با گمانه‌زنی‌های اخیر، قیمت نهایی آن از ۹۰۰ دلار کم‌تر است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *