رندرهای رسمی گلکسی C10 فاش شد؛ اولین میان‎رده سامسونگ با دوربین دوگانه

رندرهای رسمی گلکسی C10 فاش شد؛ اولین میان‎رده سامسونگ با دوربین دوگانه
  • 1396/3/24
  • مقدم
  • 0

گوشی جدید گلکسی C10 تا چند روز آینده به بازار عرضه خواهد شد و اولین محصول سامسونگ است که از دوربین دوگانه استفاده می‌کند. رندرهای رسمی تازه فاش شده، صحت این ادعا را تایید نموده است. تصاویر جدید از چین به‌دست آمده و طراحی پنل جلو و پشت گوشی میان‌‏رده گلکسی C10 را به نمایش می‎گذارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

در نگاه اول، تصاویر نشان می‎دهد که گوشی میان‎رده گلکسی C10 سامسونگ به یک دکمه فیزیکی Home در حاشیه پایین نمایشگر مجهز خواهد بود و سنسور اثرانگشت نیز در زیر این دکمه جای گرفته است. طراحی دکمه Home، مشابه با محصولات دیگر شرکت سامسونگ است و تغییر چندانی به خود ندیده؛ این دکمه Home از طراحی بیضی‌شکل بهره می‌گیرد.

علاوه‎براین، سنسور دوربین سلفی در حاشیه بالای نمایشگر به همراه بلندگوی اصلی جلب‌توجه می‌کند. البته سنسورهای دیگری نیز در حاشیه بالای نمایشگر وجود خواهد داشت اما در رندر جدید به آن پرداخته نشده است. لوگوی سامسونگ مانند محصولات میان‎رده این شرکت در حاشیه بالای نمایشگر قرار دارد و گلکسی C10 قرار نیست به هیچ عنوان، نسخه میان‎رده‎ای از گلکسی اس ۸ برای عرضه در بازار چین باشد. به همین جهت در اطراف نمایشگر، حاشیه‎های زیادی مشاهده می‎شود که البته برای یک گوشی میان‎رده گران‎قیمت، چندان غیرمعمول نیست.

گلکسی C10

گلکسی C10 از یک دوربین دوتایی استفاده می‌کند و همان‎طور که می‎دانید، در هیچ‎یک از محصولات پیشین از ترکیب دو شاتر به عنوان دوربین اصلی استفاده نشده بود. براساس شایعات، گلکسی C10 با ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد و از شش گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. این مدل، هم‎چنین به یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی با رزولوشن Full HD (یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) مجهز شده است و پنل نمایشگر نیز، AMOLED عنوان می‎شود.

برای تأمین انرژی لازم برای پردازنده، یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیز در گوشی میان‌رده جدید سامسونگ جای گرفته است. آن‏طور که در رندرهای جدید نشان داده می‎شود، این مدل به یک دکمه فیزیکی برای دستیار صوتی «بیکسبی» مجهز خواهد بود و این دکمه در لبه‎ گوشی قرار دارد. مشابه آن‌را پیش‎تر به همراه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۷ پلاس دیده بودیم.

گلکسی C10

شایعات پیشین، نشان می‎دهد که گلکسی C10 با قیمت ۵۱۵ دلار در چین به بازار عرضه خواهد شد و قیمت فاش شده برای نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی درنظر گرفته شده است. چیپ‎ست اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام با هشت هسته پردازشی، به این گوشی قدرت‌ می‌دهد. این تراشه همان چیپ‌ست به کار گرفته شده در Moto X4 است که تا چند روز آینده معرفی خواهد شد. برای مالتی‌تسکینگ مناسب نیز، این مدل به شش گیگابایت رم مجهز شده است.

گفته می‌شود که گلکسی C10 به یک دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است؛ لنز واید و لنز تله‌فوتو و از یک شاتر سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز استفاده می‎کند.

در طی چند هفته آینده، شرکت سامسونگ از گلکسی C10 رونمایی خواهد کرد و به همین جهت تا مدتی دیگر، جزئیات رسمی پیرامون این مدل میان‎رده ارائه می‎شود. لازم به‌ذکر است که این گوشی به‌طور اختصاصی برای عرضه در بازار چین در نظر گرفته شده است و مشخص نیست که آیا گوشی میان‌رده جدید سامسونگ در بازارهای دیگر نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *