گلکسی S9 پلاس فقط ۴ گیگ رم دارد

گلکسی S9 پلاس فقط ۴ گیگ رم دارد
  • 1396/8/24
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده در گوشی های گلکسی S9+ فقط از رم ۴ گیگ استفاده خواهد شد.

گویا آی تی – بر اساس آخرین نشانه ها و شواهد موجود قرار است در گوشی های گلکسی S9 + تنها از رم ۴ گیگ استفاده شود. نکته مهم این است که با توجه به اینکه اخبار منتشر شده از منابع موثقی نیستند نمی توان به طور قطع اعلام کرد که آیا قطعا در گلکسی S9 + فقط از رم ۴ گیگ استفاده خواهد شد یا نه.

در آخرین شایعات و اخبار منتشر شده در فضای مجازی و اینترنت، قرار است برند سامسونگ گوشی پرچم دار جدید خود را با نام گلکسی S9 + بسیار زودتر از موعد از همیشگی به بازار ارائه دهد. معمولا این برند کره جنوبی گوشی های سری S خود را که در واقع گوشی های پرچم دار این شرکت شناخته می شوند، در اواخر ماه فوریه و اوایل ماه مارچ هز سال میلادی یعنی اسفند تا فروردین هر سال ارائه می دهد. اما اگر اخبار و شایعات منتشر شده درست باشند و صحت داشته باشند، سامشونگ گوشی پرچم دار جدید خود را در ابتدای سال آینده میلادی یعنی اوایل ماه ژانویه یا همان دی ماه ارائه خواهد کرد.

گفته می شود این گوشی ها چندی پیش مراحل آزمایشی خود را طی کرده اند و قرار است در دو نوع پلاس و معمولی به بازار ارائه شوند. همان طور که در بسیاری از وب سایت های منتشر شده استف این گوشی ها با مدل های SM-G960 و SM-G965 به بازار ارائه شوند.
از طرفی بر اساس اخرین گزارش ها، چیپ ست و یا همان پردازنده ای که قرار است در گوشی های پرچم دار جدید سامسونگ تعبیه شوند، از نوع Exynos 9810 خواهند بود که هنوز اطلاعات و جزییات دقیقی د/از قابلیت ها و ویژگی های آن ها منتشر نشده است. به هر حال آنچه در حال حاضر در صدر خبرهای مربوط به گوشی پرچم دار جدید سامسونگ توجه بسیاری را به خود جلب کرده است این است که قرار است در این گوشی ها از رم ۴ گیگ و پردازنده Exynos 8910 استفاده شود. شاید استفاده از رم ۴ گیگ در گوشی های جدید مزیت هایی داشته باشد که هنوز مشخص نیست.

البته هنوز هیچ دلیل موجه و قابل اعتمادی وجود ندارد که به طور قطع به یقین خبر مربوط به تعبیه رم ۴ گیگ بر روی گوشی های گلکسی S9 را تایید کرد. اما چیزی که به طور قطع به یقین می توان گفت و انتظار داشته باشیم این است که در این گوشی های پرچم دار جدید سامسونگ، قرار است از سیستم عامل اندروید Oreo نسخه ۸٫۰ استفاده شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *