ال جی از اولین صفحه نمایش ۸۸ اینچی OLED رونمایی کرد

ال جی از اولین صفحه نمایش ۸۸ اینچی OLED رونمایی کرد
  • 1396/10/14
  • رقیه کُرد
  • 0

با رواج گسترده فناوری های ۴K و HDR مسئولان بلند پرواز شرکت ال جی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا کیفیت فناوری OLED را به ۸K ارتقا دهند. اولین صفحه نمایش ۸۸ اینچی OLED این شرکت کره ای در نمایشگاه CES 2018 رونمایی خواهد شد؛ این مدل از نظر اندازه بزرگ ترین محصول ساخته شده در این حوزه بوده و بالاترین وضوح ممکن را دارد.

گویا آی تی – تا قبل از ارائه این محصول، بزرگترین مدل ساخته شده ۷۷ اینچی و مجهز به وضوح ۴K بود. ال جی در این حوزه بسیار فعال بوده و شرکت های سونی و پاناسونیک هم پنل های بزرگ OLED خود را از این شرکت تهیه می کنند.

از آن جایی که سامسونگ مدت های زیادی است ساخت تلویزیون های OLED را رها کرده و همه توان خود را روی تلویزیون QLED متمرکز کرده، شرکت ال جی تبدیل به تنها شرکت سازنده صفحات نمایش بسیار بزرگ OLED در جهان شده است. با وجود رقابت های سنگین از سوی شرکت های ژاپنی، شرکت ال جی برای حصول اطمینان از برتری خود در زمینه تولید محصولات مجهز به فناوری OLED، سرمایه گذاری های گسترده ای انجام داده است. البته یکی دیگر از اهداف مهم این شرکت ورود قوی تر به حوزه ساخت پنل های OLED ابزارهای سیار است؛ یعنی بازاری که سامسونگ، رقیب دیرینه این شرکت، حرف اول و آخر را در آن می زند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *