شرکت ال جی یک تلویزیون ۶۵ اینچی OLED جمع شدنی ساخت

شرکت ال جی یک تلویزیون ۶۵ اینچی OLED جمع شدنی ساخت
  • 1396/10/20
  • رقیه کُرد
  • 0

چند سال پیش شرکت ال جی از یک صفحه نمایش ۱۸ اینچی OLED رونمایی کرد که امکان جمع یا لوله کردن آن همانند برگه های یک روزنامه وجود داشت. حال آن نمونه اولیه تبدیل به یک صفحه نمایش ۶۵ اینچی شده و ال جی آن را در حد و اندازه های یک تلویزیون بزرگ ساخته است. ال جی در نمایشگاه CES 2018 از نمونه اولیه این صفحه نمایش ۶۵ اینچی OLED جمع شدنی که از وضوح UHD (یا همان ۴K) بهره می برد، رونمایی خواهد کرد.

گویا آی تی – چند سال پیش شرکت ال جی از یک صفحه نمایش ۱۸ اینچی OLED رونمایی کرد که امکان جمع یا لوله کردن آن همانند برگه های یک روزنامه وجود داشت. حال آن نمونه اولیه تبدیل به یک صفحه نمایش ۶۵ اینچی شده و ال جی آن را در حد و اندازه های یک تلویزیون بزرگ ساخته است. ال جی در نمایشگاه CES 2018 از نمونه اولیه این صفحه نمایش ۶۵ اینچی OLED جمع شدنی که از وضوح UHD (یا همان ۴K) بهره می برد، رونمایی خواهد کرد.

اما چه نیازی به لوله کردن یک تلویزیون وجود دارد؟ قطعا نگهداری و حمل و نقل تلویزیون بسیار آسان تر خواهد شد اما مهم تر از همه محقق کردن یک مفهوم کاملا علمی-تخیلی از تلویزیون است. انعطاف پذیری بسیار بالا و جمع شدن صفحه نمایش موجب ارگانیک شدن و طبیعی تر به نظر رسیدن آن می شود. این پنل ها ویژگی های خود را وام دار برگه های مخصوص نقاشی یا ورقه های بسیار بزرگ کاغذی هستند.

هنوز اطلاعات بیشتری از این صفحه نمایش منتشر نشده و تا زمان رونمایی نهایی در CES باید منتظر باشیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *