موتو X5، گوشی جدید موتورولا، چهار دوربینه است

موتو X5، گوشی جدید موتورولا، چهار دوربینه است
  • 1396/10/28
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

گزارشی تازه نشانگر آن است که به زودی یک گوشی از سری گوشی های موتورولا با نام موتو X5 عرضه خواهد شد. موتو X5، به مثابه ی جایگزین موتو X4، از طراحی بسیار متفاوتی نسبت به موتو X4 برخوردار است. این گوشی، همچون سایر گوشی های جدید، از صفحه نمایشی بدون حاشیه برخوردار بوده و دارای یک ناچ می باشد. احتمالاً این ناچ به منظور ایجاد فضا برای استفاده از دوربین دوتایی در آن به کار گرفته شده است.

گویا آی تی – گزارشی تازه نشانگر آن است که به زودی یک گوشی از سری گوشی های موتورولا با نام موتو X5 عرضه خواهد شد. موتو X5، به مثابه ی جایگزین موتو X4، از طراحی بسیار متفاوتی نسبت به موتو X4 برخوردار است. این گوشی، همچون سایر گوشی های جدید، از صفحه نمایشی بدون حاشیه برخوردار بوده و دارای یک ناچ می باشد. احتمالاً این ناچ به منظور ایجاد فضا برای استفاده از دوربین دوتایی در آن به کار گرفته شده است.

افزون بر این دوربین دوتایی، در قسمت پشتی گوشی موتو X5 نیز شاهد دوربین دوتایی هستیم و به این ترتیب می بایست این گوشی را در زمره ی گوشی های چهار دوربینه قرار دهیم. از سایر ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری این گوشی جدید شرکت موتورولا در حال حاضر اطلاعاتی در دست نیست، جز دو مورد زیر:

  • این گوشی از هوش مصنوعی Moto XP بهره برده است.
  • نمایشگر آن ۵٫۹ اینچی و دارای رزولوشن ۲۱۶۰* ۱۰۸۰ می باشد.
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *