ویندوز بعدی مایکروسافت چه خواهد بود؟

  • 1388/9/1
  • ميلاد اسم‌زاده
  • 0

sinofsky_at_pdc_270x190

لس آنجلس – Steven Sinofsky رییس بخش ویندوز مایکروسافت با اینکه از نظر منتقدان کم حرف است درباره ی ویندوز بعدی مایکروسافت می گوید:
بهتر است  درباره مطالب آینده حرفی نزنیم ، صحبت کردن درباره ی ویندوز بعدی خیلی زود است.
او می گوید : بهتر است ابتدا یک چیز کاملا پخته شود و بعد درباره ی آن بحث و پرسش شود حرف زدن درباره ی یک شی ناپخته خوب نیست مثلا فردی که به یک رستوران می رود ابتدا منتظر می ماند تا غذا کاملا پخته شود و بعد درباره ی آن اظهار نظر کند.
Sinofsky مدعی است که در آینده امکانات ویندوز پیشرفت می کند و تا زمانی که بتوان به قطعیت امکانات سیستم عامل جدید رسید خیلی مانده است.
وقتی از وی سوال می شود که آیا باید منتظر نسخه ی بتای اینترنت اکسپلورر 9 بود یا نه … جوابش سکوت میباشد همچنین از وی میپرسند که آیا ویندوز 8 به واقعیت بدل خواهد شد یا نه؟ و در جواب می گوید : سوال بعدی.
Steven Sinofsky میگوید : گوگل و اپل رقبای اصلی ما هستند ولی شما باید کاری بکنید که مردم درک بهتری از کار شما داشته باشند دنیای نرم افزار ، دنیای رقابت است و شما باید کاری بکنید که مردم از آن راضی باشند.
اما بر اساس تحقیقاتی که از سوی سازندگان سیستم های عامل مایکروسافت شده و با کنفرانس ها و جلسات متعدد آن ها انتظار می رود ویندوز بعدی مایکروسافت که خیلی ها برای آن نام ویندوز 8 را برگزیده اند ویندوزی محبوب تر از سیستم عامل های قبلی باشد.
ویندوز جدید با احتمال زیاد در سال 2012 رونمایی خواهد شد.

منبع : http://news.cnet.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *