Mp3 playerهاي باريك با امكانات متفاوت

  • 1388/9/4
  • ITTeach
  • 0

Kenwood معرفي كرده است
شركت بزرگ و فعال Kenwood كه سال‌ها است در زمينه محصولات صوتي ديجيتال در بازار جهاني فعاليت مي‌كند، به تازگي محصولات جديد را به بازار محصولات ديجيتال شخصي معرفي كرده است.
KenWood MG-F500
اين محصولات جديد دستگاه‌هاي mp3 player است كه امكانات و قابليت‌هاي متنوعي را در اختيار كاربرانش قرار مي‌دهد.
اين دستگاه‌ها از سري MG-F500 به بازار معرفي شده‌اند و قرار است سه مدل از اين سري به نام‌هايMG-F508، MG-F504 و MG-F516  روانه بازار شوند.
اين محصولات مبتني‌بر حافظه فلش هستند و ظرفيت حافظه داخلي آنها به ترتيب به 4، 8 و 16 گيگابايت مي‌رسد. با اين حال اما كاربران اين محصولات امكان ارتقاي حافظه آنها را از طريق كارت‌هاي حافظه Micro SD و SDHC تا حداكثر 16 گيگابايت در اختيار دارند.
اين mp3 playerها قابليت اجراي فايل‌هاي موسيقي با شش حالت مختلف پخش را داشته و فايل‌هايي با فرمت‌هاي mp3، WMA، AAC، WAV و Flac را براي كاربرانش پخش مي‌كنند.
نمايشگر اين محصولات از نوع LCD با اندازه 2 اينچ است كه تصاوير را با وضوح 230000 پيكسل براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارند. كاربران اين محصولات امكان تماشاي فايل‌هاي عكس با فرمت‌هاي JPEG و BMP را هم دارند.
جديدترين محصولات شركت Kenwood داراي يك پورت USB پر سرعت نسخه 2 هستند و براي انتقال فايل‌ها و اطلاعات نيازي به نصب نرم‌افزار نداشته و به راحتي از طريق اتصال به كامپيوترهاي شخصي امكان انجام اين كار را به كاربرانشان مي‌دهند.
خروجي صداي اين محصول از طريق هدفون‌ها برابر 14 ميلي وات است. ابعاد اين محصولات هم كوچك و سبك بوده و براي توليد و ساخت آن از سخت‌افزارهاي كوچك و باريك استفاده شده است.
شركت Kenwood اعلام كرده است كه اين محصولات جديد را از اوايل ماه دسامبر به بازار عرضه خواهند كرد. با اين حال، اما هنوز اطلاعاتي درباره قيمت عرضه اين محصولات اعلام و منتشر نشده است.

منابع: ubergizmo، pmptoday

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *