PMP مبتني بر پردازنده پرسرعت

  • 1388/9/26
  • ITTeach
  • 0

Ramos عرضه مي‌كند
شركت چيني Ramos به تازگي جديدترين محصول خود را به بازار انواع دستگاه‌هاي پخش موسيقي و چند رسانه‌اي قابل حمل معرفي و عرضه كرده است.

ramos_t11te

اين شركت در واقع محصول جديدش را كه يك دستگاه پخش چند رسانه‌اي قابل حمل يا PMP است براي بازار پر رونق كريسمس و تعطيلات سال نو ميلادي به بازار معرفي كرده است.
اين دستگاه با مدل T11TE به بازار معرفي شده است و در دسته محصولات حرفه‌اي اين بازار قرار مي‌گيرد. اين PMP مبتني بر پردازنده Telechips از نوع TCC8900 است و به اين دليل سرعت پردازش اطلاعات آن بالا است. مهم‌ترين ويژگي اين دستگاه نمايشگر بزرگ و تمام لمسي آن است. اين نمايشگر اندازه 5 اينچي داشته و تصاوير را با وضوح HD و برابر 480×800 پيكسل براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد. T11TE مبتني بر حافظه داخلي بوده و ظرفيت حافظه آن به 16 گيگابايت مي‌رسد. اين محصول قابليت پخش و اجراي فايل‌هاي موسيقي با فرمت‌هايmp3، WMA، WAV، AC3، OGG و FLac را داشته و تصاوير ويدئويي با فرمت‌هاي
MPG، MPEG، DAT، VOB، MP4، MOV، AVI، DVD، ASF، WMV، MKV، TS، RM و RMVB را هم براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد.
عكس‌هايي با فرمت‌هاي JPEG، BMP و GIF هم در اين دستگاه به نمايش درمي‌آيند و اين محصول امكان اجراي فايل‌هاي متني را هم به كاربرانش مي‌دهد.
اين محصول جديد داراي دو اسپيكر داخلي با قدرت پخش موسيقي استريو بوده و امكان ضبط صداي ديجيتالي را هم به كاربرانش مي‌دهد.
T11TE مجهز به دستگاه كنترل از راه دور است و از يك خروجي HDMI و پورت USB هم بهره مي‌برد. اين محصول همچنين داراي تقويم روز و ماشين حساب است و طبق اعلام اين شركت قرار است با قيمت 45/177 دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومي برسد.

منبع: engadget

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *