شركت هلندي Philips به تازگي جديدترين محصول خودش را به بازارمعرفي كرد

  • 1388/10/14
  • ITTeach
  • 0

PMP براي طرفداران فيلم
شركت هلندي Philips به تازگي جديدترين محصول خودش را به بازار پر رونق انواع دستگاه‌هاي پخش موسيقي قابل حمل معرفي و عرضه كرده است.
philips-sa075-launch

اين محصول جديد در واقع يك دستگاه پخش چند رسانه‌اي قابل حمل است كه با مدل SA075 از سري محصولات GoGear اين شركت به بازار معرفي شده است. اين PMP در حقيقت انتخاب مناسبي براي كاربران علاقه‌مند به تماشاي تصاوير ويدئويي و فيلم مي‌تواند باشد.
درست به همين دليل هم اين دستگاه قابليت اجرا و نمايش فايل‌هاي ويدئويي با فرمت‌هاي رايج را با وضوح تصوير HD و برابر 720×1080 پيكسل براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد، اين در حالي است كه كاربران اين محصول مي‌توانند اين تصاوير را روي نمايشگر بزرگ 5اينچي و تمام لمسي اين دستگاه با وضوح تصوير 480×800 پيكسل تماشا كرده و لذت ببرند.
اين محصول همچنين امكان پخش و اجراي فايل‌هاي موسيقي مختلف با فرمت‌هاي رايج را هم به كاربرانش مي‌دهد. اين دستگاه از طرفي داراي يك پورت خروجي HDMI براي اتصال به تلويزيون‌هاي LCD است تا به اين ترتيب امكان تماشاي فيلم‌ها در ابعاد بزرگ‌تر را در اختيار كاربرانش قرار بدهد.
با اين همه، اما شركت Philips اعلام كرده است كه اين محصول جديدش را قبل از همه در كشور چين عرضه مي‌كند. اين شركت همچنين زمان عرضه رسمي اين محصول را در اواسط ماه ژانويه اعلام كرده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *