BenQ عرضه مي‌كند دستگاهي مجهز به قابليت‌هاي مدرن

  • 1388/11/1
  • ITTeach
  • 0

بازار پر رونق انواع دستگاه‌هاي پخش چندرسانه‌اي و پليرها آنقدر داغ است كه بسياري از شركت‌هاي توليدكننده را به طراحي و توليد اين محصولات سوق داده است. درست به همين دليل هم حالا شركت بزرگ BenQ كه يكي از توليدكنندگان فعال بازار محصولات ديجيتال است، به تازگي محصول جديدي را روانه اين بازار كرده است.

benq_s6_mid_windows_xp

اين محصول جديد در واقع يك دستگاه پخش چند رسانه‌اي قابل حمل است كه با مدل S6 به بازار معرفي شده است. اين دستگاه براي كاربران و علاقه‌مندان به تماشاي فيلم و ويدئوهاي مختلف طراحي شده است. درست به همين دليل هم اين PMP قابليت پخش و اجراي فايل‌هاي ويدئويي با فرمت‌هاي رايج را داشته و آنها را با وضوح تصوير HD براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد.
اين دستگاه داراي يك پردازنده 800مگاهرتزي از نوع Atom شركت Intel بوده و از رم 2 گيگابايتي هم بهره مي‌برد. حافظه داخلي اين دستگاه برابر 8 گيگابايت است و كاربران آن امكان انجام بازي‌هاي كامپيوتري مختلف را هم در اختيار دارند.

benq_s6_mid_windows_xp_2

اين دستگاه مبتني بر سيستم عامل ويندوز XP بوده و از قابليت‌هاي متنوع و البته مدرني مانند بلوتوث و WiFi هم بهره مي‌برد. علاوه بر اينها كاربران اين دستگاه يك مرورگر وب را هم در دسترس دارند. نمايشگر اين دستگاه از نوع LCD لمسي با اندازه بزرگ 8/4 اينچ است كه تصاوير را با وضوح 480×800 پيكسل براي كاربرانش نمايش مي‌دهد.
ابعاد اين دستگاه برابر 22×90×158 ميليمتر بوده و وزن آن به 370 گرم مي‌رسد. اين محصول كه داراي اسپيكرهاي داخلي پر قدرت است، به زودي و با قيمت 375 دلار به بازار عرضه شده و به فروش مي‌رسد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *