سرگرمی روز جمعه : نبرد قایق‌ها

  • 1390/4/17
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

بعد از یک هفته طولانی و خسته کننده چرا چند دقیقه همه جیز را تعطیل نمی کنید و کمی لذت نمی برید ؟در بازی این هفته ماموریت شما کمک به  یک پسر کوچولو .به نام “سیمون ” است تا از گنجینه ای که در ساحل پیدا کرده است در مقابل دزدان دریایی که می خواهند آن را بدزدند  محافظت کند .

نبرد دریا :

هدف بازی این است که به سیمون جوان  و برادرش کمک کنید تا دزدان دریایی که قصد سرقت طلا و الماس های گنجینه ای که آنها در ساحل پیدا کرده اند را دارند ، دفع کنند و آنها را شکست دهند.

 

بازی با یک داستان کوتاه در مورد نحوه ی اینکه چگونه سیمون جوان توانسته گنجینه ای  از طلا و الماس در ساحل پیدا کند آغاز می شود . متاسفانه برای سیمون مشکلی پیش آمده چرا که این گنجینه ی او توجه عده ای را به خودش جلب کرده و این اصلا خوشایند نیست چون از شانس بدش آن عده خطرناک ترین دزدان دریایی آن منطقه اند .

توجه کنید : داستان بازی فقط چند دقیقه طول می کشد با این حال می توانید در وصرت تمایل از آن عبور کنید و نبینید .

 

زمانی که هر مرحله آغاز می شود شما با دزدان دریایی که در گوشه ای از ناحیه نبرد و جنگ قرار دارند مواجه می شوید و نابودی آنها در واقع هدف و امتیاز هر مرحله است . با کلیک چپ بازی شروع می شو د.

هنگامی که کلیک چپ را فشار می دهید صفحه نمایش می چرخد و شما بازی را از دید سیمون می بینید . بازی یک آموزش سریع در اختیار شما قرار می دهد . ( برای این آموزش هیچ کاری نمی خواهد انجام دهید ) این آموزش برای این است تا بدانید چطور می توانید هدف بگیرید و شلیک کنید . با استفاده از موس می توانید تنظیم کنید که چگونه و با چه زاویه ای به بازی دید داشته باشید ( بالا  و  پایین ) با چپ و راست کردن موس قدرت شلیک را تنظیم کنید و سپس هر وقت آماده بودید شلیک کنید .

هنگامی که آموزش تمام شد ، مقدار و نوع مهماتی را که دارید در گوشه بالا سمت چپ می توانید ببینید و همچنین می توانید میزان سطح سلامتی ( جان ) کسانی که در صحنه نبرد هستند مشاهده کنید .

توجه کنید : قسمت جالب و سرگرم کننده ای از بازی مربوط به زمانی می شود که سیمون در هنگام نبرد کارهایی  انجام می دهد ،خوب به آن توجه کنید !

شلیک مستقیم ! خداحافظ آقای دزد دریایی !

بازی بر اساس نوبتی است به این ترتیب که هنگامی که شلیک های شما به دزدان دریایی اصابت کرد آنها به سمت شما شلیک می کنند .

زمان آن رسیده که آخرین دزد دریایی را هم خلاص کنید …

پیروزی ! هنگامی که در  نبردی به پیروزی می رسید در پایین صفحه آمار و نتایج بازی را مشاهده می کنید . کلیک کنید تا به صفحه بعدی بروید …

با اعتباری که در نبردها بدست می آورید می توانید اسلحه و مهمات بیشتری بخرید و یا قایق تان را به روز و مجهز کنید. یک پیش نمایش از نبردی که پیش رو دارید در گوشه پایین سمت راست نشان داده می شود . بر روی Done کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید . ..

اوه !  یکی از دزدان دریایی اینجا هست ! …

شلیک کنید ! خوش بگذره و موفق باشید !

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید .

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *