اولین دسته گلی که سامسونگ گلکسی اس 3 به آب داد!

اولین دسته گلی که سامسونگ گلکسی اس 3 به آب داد!
  • 1391/4/1
  • محسن پاك نيت
  • 116

بسم الله؛

سلام به کاربران نازنین مجله اینترنتی گویا آی‌تی؛

همونطور که می‌دونید این روزها گوشی هوشمند جدید سامسونگ یعنی Galaxy S3 در رأس توجهات واقع شده و خبرهای مربوط به اون هم در صدر اخبار وب‌سایتها قرار داره.

حتما خبرهای بسیار جالبی از امکانات و مزایا و برتری‌های این گوشی در مقایسه با رقبا شنیدید و احتمالا طرفداران آیفون اپل از روز معرفی این گوشی تا به امروز، خواب خوش ندارن و منتظرن که شرکت محبوبشون هرچه سریعتر رقیبی برای مقابله با کهکشانی عظیم‌الجثه‌ی سامسونگ ارائه کنه.

اما هوادارهای اپل برای اینکه دلشون کمی خنک بشه و یه بتونن جوابی برای طرفداران سامسونگ در کـَل‌کـَل‌ کردن‌ها داشته باشن، می‌تونن به این خبر که من بهش می‌گم کابوس طرفداران سامسونگ توجه کنن:

دیروز یه کاربر ایرلندی در یکی از انجمن‌های گفتگوی کشور خودش از آتش گرفتن و ذوب شدن یه دستگاه گوشی گلکسی اس 3 سفیدرنگ خبر داد. (اینجا رو ببینید)

این کاربر که در حال رانندگی بوده و گوشیش رو، در داک مخصوص نگهداری گوشی روی داشبورد خودرو گذاشته بوده، ناگهان یه صدای انفجار می‌شنوه و جرقه‌ی بزرگ سفیدی از قسمت پایینی گوشیش بیرون می‌زنه و گوشی آتیش می‌گیره و بخش‌هایی از بدنه‌ی اون ذوب می‌شه!

این کاربر هم فوری با آی‌پد خودش از این ماجرا چند تا عکس می‌گیره و پیگیر ماجرا می‌شه. کمی بعد، رئیس بخش منطقه‌ای فروش شرکت سامسونگ شخصا با این آقا قرار می‌ذاره و بعد از ملاقات، یه گوشی گالکسی اس 3 جدید به ایشون می‌ده و قول چند تا وسیله‌ی جانبی رایگان رو هم بهش می‌ده تا کاربر رو راضی نگه داره.

وبلاگ “سامسونگ فردا” هم یه اطلاعیه در این مورد می‌ده و اعلام می کنه که شرکت سامسونگ به طور جدی پیگیر این قضیه است تا علت ماجرا رو متوجه بشه، چون سلامت و آرامش کاربران براش خیلی مهمه.

به هر حال این اولین دسته گلیه که گلکسی سوم سامسونگ به آب داده و اتفاقا این ماجرا، هم توی خودروی اون شهروند ایرلندی و هم توی اینترنت حسابی آتیش به پا کرده!

عکس‌هایی که شهروند ایرلندی از این اتفاق گرفته رو در ادامه می‌تونید ببینید.

نکته‌ی جالب اینه که توی نظرات اون انجمن گفتگو، کاربرای دیگه به این آقا پیشنهاد کردن که برای حفظ جونش هم که شده دیگه از گلکسی اس 3 استفاده نکنه. اما ایشون جواب داده که حیفش میاد از گوشی به این خوبی بگذره و دل بکنه و باز هم گلکسی اس 3 رو به عنوان گوشی خودش انتخاب می‌کنه!

گرچه ما کاربران از طرفداری این شرکتها هیچ سودی نمی‌بریم اما به شخصه منتظر بالا گرفتن بحث بین سامسونگی‌ها و اپلی‌ها در بخش نظرات این پست هستم!!!

اپلی‌های عزیز، الان بهترین فرصت برای ایراد گرفتن به طرفدارای سامسونگه… سامسونگی‌های عزیز، امیدوارم بتونید جوابای خوبی برای اپلی‌ها دست و پا کنید…

راستی!!!

به نظر شما، من که همین هفته‌ی گذشته، گوشی سونی اریکسون Xperia X10 خودم رو فروختم که برم یه Galaxy S3 بخرم، باید از خرید منصرف بشم و منتظر iPhone 5 بمونم؟

/پایان/

محسن پاک نیت

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 116 دیدگاه
  1. سلام مشكل بزرگ گوشي هاي گلكسي اس مرگ مادبورده كه قيمت مادبورد اون 80 درصد كل گوشيه كه متاسفانه واسه من اتفاق افتادلطفا از اين مشكل رونمايي كنيد

  2. این اتفاق بی شک افتاده و کاملا هم برای سامسونگ طبیعیه چون برای خودم هم حدودا افتاده(بیش از 65 درجه داغ کرده!!) بخصوص اگه گوشی اس تری شما دقایق طولانی جلوی آقتاب گرم تابستانی قرار بگیره با هلدری درون ماشین گرم!!…

    متاسفم برای سامسونگ و برای اپل هم دوبرابر (که بعد استیو خلاق خیلی خیلی عقب مونده) و که اپل هنور نفمهمیده گوشی کمتر از 4.5 اینچ و کمتر از 4 هسته وغیره گوشی حرفه ایی و اسمارت واقعی و خوبی به هیچ وجه نیست…

    از نظرم با این وضع کنونی سامسونگ افتضاحه و اپل از اون افتضاحتر…

    ایده آل گوشی تا 2014 از نظرم هشت هسته ایی کامل با دست کم 1.5 GHZ فرکانسش(نه 4+4 هسته مثل اس4) + رم دست کم 4 گیگ +هارد دست کم 32 گیگ داخلی+ صفحه نمایش دقیقا 5 اینچ فول اچ دی ضد ضربه + اندروید 4.2+ + ضد آب دست کم تا 2متر + (پلاستیکی نبودن بدنه +) جنس خوب و “بشدت” مقاوم بدنه + وزن هم نهایتا حداکثر 135 گرم….اگه روزی همچین گوشی با این مشخصات حدافلی ایشالا واقعا ساخته بشه(تا انتهای 2014) آنوقت میتونیم حرفه ایی و اسمارت و فقط نیمه ایده آل قلمدادش کنیم و واقعا ارزش خرید داره وبس.

  3. سوختگی اینجوری توی اکثر دستگاه هایی که با باتری کار میکنن وجود داره چون خاصیت باتری اینه که وقتی اتصال کوتاه میشه تمام جریان خودشو تخلیه میکنه و این قضیه در مورد هر دستگاه الکترونیک اتفاق می افته

  4. کارشناس های سامسونگ پس از بررسی این سوختگی متوجه شدند که باتری نا معتبر باعث این مشکل شده نه خود گوشی. زود قضاوت نکنید.

  5. samsung kheyliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ham khobee cheshme hasoda betereke ishalaah behtar az i phon 5 k bolothos nadare o to iran ham aslan nemitoni azash estefade koniim darzemn in ghoshi i phon 5 k behtarin apple dar hale hazer hata nemishe sim karo avaaj kard

  6. خیلی ببخشید اما انتظار همچین پست مسخر ای نداشتم .من خودم هم آیفن دارم هم گلگسی 3 ولی واقعا گاهی حالن از آیفن بهم می خوره و به شخصا همیشه گلگسی و به دوستان پیشنهاد می کنم.گلگسی عالیه مسئله کل کل نیست بهترین بودنه.

    1. ق.ظ راست گفته چرا مثل بچه ها برخورد میکنید بامسائل کی شما ایرانی ها میخواین بزرگ شین اخه والا

  7. گوشی گلگسی اس 3دارم چندروزی است که برروی پاکت نامه پیام شماره پیامهای ورودی پس از خواندن پاک نمیشه حتما بایدخاموش بشه تا پاک بشه برنامه لاین هم همین مشکل هست ولی این یکی خاموش روشن هم میکنی حل نمیشه روی برنامه همچنان عددهست راهنمایی میفرمایید

  8. من دو دلم كهs3رو بخرم يانه؟ واقعأ باتريش زياد داغ مي كنه؟ دوربينش ضعيفه؟

  9. من خودم گوشی گلکسی اس خریدم واقعا از خریدم پشیمون شدم.همش هنگ میکنه و ریست میشه!

  10. امروز پنجمین روزه که گوشیمو خریدم .دیشب خاموشش کردم که شارژ شه.گزینه شارژ شدنشم بالا اومد اما صب متوجه شدم شارژ نشده و حالا دکمه پاورش کار نمیکنه.خیلی ناراحتم.چرا باید گوشی5روزم اینطور باشه؟

  11. با سلام،نمیدونم هستین اگه کسی هست کمکم کنه.امروز گوشیمو با یک کابل دیگه خواستم شارژر درست کنم.کابل شارژ لخت کردم و با یه پریز شارژ گوشی دیگ بزنم.همین که سیم ها رو وصل کردم شارژ دود کردو ته جای شارژ گوشیم هم دود کرد یعنی درست میشه تو رو خدا کمکم کنید

  12. گوشی اگه شارژ نشه و پاور به مشکل بخوره ماله شارژرته احتمالا نیم سوزه یا ۲ امپر نیست با یه شارژر اصلی گلکسی اس ۳ ۲امپر امتحان کن اگه مشکل رفع نشد گوشی مشکل سخت افزاری یا باطری غیره اصله
    اگه اس ام اس ها پاک نمیشن یه بار گوشیرو ریست کنین از تو تنظیمات
    یا گوشی هنگ میکنه یا برای میکرو اس دی ه خودتون وارد کردینه یا برنامه هاتون سنگین شده یا خرابیه فایل دارین . بعضی وقتا هم گوشی دانلود نمیکنه همه ی اینا با یه بار ریست حل میشه البته من خودم ۶بار ریست کردم تا تمام مشکلاتم حل شد
    من خودم یه اس ۳ قدیم تک سیم کارته دارم واقعا راضیم

  13. سلام.من که تجربه کار با آیفون رو ندارم ولی الان اس ۳ دارم و خیلی ازش راضیم.نمیگم آیفون بده ولی اگه به شما ی ماشین آخرین مدل بدن و بگن بخاری و کولرش کارنمیکنه واقعا شما حاضرین اون مبلغ هنگفت رو بابت خریدش پرداخت کنید.سامسونگ همینکه تمام امکاناتش تو ایران فعاله برای ما کافیه.خدایی کیفیتش بد نیست خصوصا ال سی دی .
    تشکر از مجله خوبتون

  14. سلام سال نوتون مبارک
    آآقا من یه گلکسی S3 دارم چند روزه یهویی بدون دلیل یه صدای بوق غیر ممتد ازش پخش میشه به نظرتون چشه؟؟؟؟

  15. سلام
    من گوشی گلکسی اس ۳ نیو دارم دیروز شارژش ۲۳% بود اما تا حدود ۷۰%شاژش کردم و امروز صبح دیدم که شارژش ۰%شده که یدفعه دیدم خاموش شد گذاشتمش شارژ بشه اما اصلا شارژ نمی کنه باتریش رو در اوردم اما باز هام اثر ی نداشت.
    لطفا کمکم کنید و جوابش رو به ایمیلم بفرستید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *