نگاه به برنامه کاربردی Actionworks برای اندروید

نگاه به برنامه کاربردی Actionworks برای اندروید
  • 1391/7/19
  • امیر امام جمعه
  • 0

در این مطلب قصد داریم برنامه ای مفید را برای کاربران سیستم عامل اندروید معرفی کنیم که نحوه ارتباط کاربر با دستگاه خود را تغییر میدهد. این برنامه کاربردی Actionworks نام دارد و به شما این اجازه را میدهد که کارها و حالت های شخصی دلخواه خود را بر روی وضعیت از پیش تعیین شده دستگاه قرار دهید. این موارد میتوانند شامل زمان یا مکان خاصی باشند و در این موقعیت ها فعال گردند یا این که در موقع اجرای برنامه شروع به کار کنند.

از قابلیت های برنامه میتوان به حالت بیصدا ، خاموش شدن صفحه نمایش ، جلوگیری از برقراری تماس و نمایش یادآوری ها اشاره کرد. اگر قصد نداشته باشید که از قابلیت های موجود در برنامه استفاده کنید دستگاه شما به حالت قبلی و اولیه خود برمیگردد.

همان طور که گفتیم برنامه میتواند قابلیت هایی را در زمان های مشخصی اجرا نماید. این مواقع شامل زمان ، مکان ، اجرا برنامه ، تماس دریافتی ، دریافت پیامک و … میشوند که دارای تنوع بسیار مناسبی است. هم چنین میتوان در داخل آن بیش از 100 نوع حالت و کار مختلف را مشاهده کرد که قابل اجرا هستند. نسخه رایگان برنامه با قابلیت های محدود هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است.

لینک برنامه در مارکت اندروید

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *