سال آینده منتظر آیپد 12.9 اینچی با رزولیشن 2K و 4K باشید !

سال آینده منتظر آیپد 12.9 اینچی با رزولیشن 2K و 4K باشید !
  • 1392/9/13
  • سهیل دارائی
  • 1

اگر این چند روزه اخبار مربوط به کمپانی اپل را دنبال کرده باشید ؛ حتما پیگیر شایعات بسیار داغ پیرامون این کمپانی هستید و خبر دارید که بازار شایعات کمپانی اپل دوباره داغ گشته است.اکثر شایعات خبر از ظهور یک تبلت جدید در سبد کالاهای کمپانی اپل دارند ! البته باید خاطر نشان کنم که طبق آخرین شایعات ؛ قرار است این تبلت جدید مجهز به نمایش گری با سایز 12.9 اینچ باشد !

لوگوي فعلي اپل 2011

تمامی این شایعات بی پاه و بی اساس تلقی می شد و کسی از صحت و درستی آن ها آگاهی نداشت تا این که یک وب سایت چینی به این شایعات رنگ و بوی واقعیت بخشید.طبق ادعاهای این وب سایت چینی ؛ کمپانی Foxconn سخت مشغول کار و آزمایش پنج نسخه اولیه از آیپدهای 12.9 اینچی با رزولیشن ( کیفیت تصویر ) 2K و 4K می باشد !

images

با استناد بر گفته های یک شخص مرتبط با این موضوع که نخواسته است نامش فاش گردد ؛ تا به حال پنج نسخه اولیه از آیپد 12.9 اینچی با رزولیشن اولترا اچ‌دی در مرحله تست و آزمایش است تا در صورت رفع تمامی مشکلات احتمالی آن ؛ در سال میلادی جدید ؛ آیپد جدید با این ابعاد تازه و نوظهور؛ کمپانی اپل را تیتر یک روزنامه ها کند !
همان طور که می دانید ؛  iPad Air کمپانی اپل ؛ دارای نمایش گری 9.7 اینچی با رزولیشن 2048 در 1536 است که به جرات می توان اذعان کرد خود ؛ استاندارد 2K می باشد ! بنا بر حدسیات می توان اظهار نظر کرد که ؛ اگر کمپانی اپل قصد داشته باشد در آیپد جدید 12.9 اینچی خود ؛ از رزولیشن رزولیشن 2048 در 1536 پیکسل نیز استفاده نماید ؛ به احتمال فراوان صفحه نمایش گر آن با کیفیت 4K خواهد بود.البته هنوز به طور قطع یقین مشخص نیست که رزولیشن مورد استفاده در نمایش گر آیپد نو ظهور 12.9 اینچی کمپانی اپل 2K خواهد بود یا 4K ! جالب است بدانید که کمی پیش تر ؛ وال استریت ژورنال ( Wall Street Journal ) مهر تاییدی بر هدف کمپانی اپل مبنی بر تولید آیپد نوظهور 12.9 اینچی زده بود که در آن جا سایز دقیق این نمایش گر را نمی دانستند اما بر طبق حدسیات اعلام شده بود ؛ به زودی آیپد جدید و نوظهور کمپانی اپل با صفحه نمایش گری 12 اینچی یا 13 اینچی روانه بازار مصرف کنندگان خواهد گشت.

» منبع : خلاصه ای از appleinsider «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *