تصاویر فاش شده جدید از ویندوز فون 8.1 ! وجود Notification Center بیش از پیش قوت گرفت !

تصاویر فاش شده جدید از ویندوز فون 8.1 ! وجود Notification Center بیش از پیش قوت گرفت !
  • 1392/11/21
  • سهیل دارائی
  • 0

این روز ها اگر اخبار پیرامون کمپانی بزرگ مایکروسافت را دنبال کنید ؛ خیلی زود پی می برید که کار بر روی توسعه ویندوز فون 8.1 ؛ به بزرگ ترین تیتر خبری مربوطه به این کمپانی تبدیل شده است.در واقع ویندوز فون 8.1 همان ویندوز فون 8 است که در حال توسعه‌ و بروز رسانی می باشد.شایعاتی پیش از این به گوش می رسید که از بزرگ ترین تغییرات ایجاد شده در ویندوز فون 8.1 ؛ وجود Notification Center ( مرکز اعلانات ) است.امروز تصاویری از ویندوز فون 8.1 فاش شد که به شایعات وجود Notification Center در این سیستم عامل ؛ رنگ و بوی واقعیت بخشید.همچنین باید اضافه کنم که گویا تغییرات دیگری نیز در ویندوز فون 8.1 اعمال شده است ؛ تغییراتی چون امکان تنظیم اعلانیه‌‌ مربوط به اپلیکیشن‌ ها و کنترل آن ها ! اما شاید برای شما این سوال پیش آید که این تصاویر از کجا گرفته شده است ؟! تا چه حد معتبر است ؟! باید در پاسخ این سوال ها اذعان کنم که Winphollowers توانسته است از یک فایل پاور پوینت نمایش داده شده در جلسات داخلی کمپانی مایکروسافت این تصاویر را به دست آورد و منتشر سازد.این تصاویر فاش شده آن قدر واضح و گویا هستند که نمی توان به صحت آن ها شک کرد !

Capture

اگر به تصویرها دقت کنید ؛ در تصویر اول شما Notification Center را به راحتی خواهید دید.البته گویا کمپانی مایکروسافت نام دیگری برای Notification Center برگزیده است و از آن به نام Action Center یاد می کند.طبیعتا Action Center نیز همانند سایر پلت فرم های جهانی به وسیله کشیدن انگشت از قسمت بالای صفحه نمایش به پایین آن ؛ اجرا خواهد شد.در تصاویر باز هم مشخص است که ؛ Notification Center یا به تعبیر کمپانی مایکروسافت ؛ همان Action Center ؛ به چهار گروه تقسیم شده است که در آن ها تنظیماتی چون Wi-Fi، Bluetooth و … لحاظ شده است.در حالت دیفالت ( پیش فرض ) شما نظاره گر وجود تاریخِ روز و نشان گر میزان مصرف باتری باشید.تصویر دوم نیز ادامه بخش Action Center می باشد.در Action Center کامل ؛ شما نظاره گر اخطارها و اعلان های هر اپلیکیشن به صورت جدا گانه خواهید بود.همچنین امکان اضافه‌ شدن ؛ بروز رسانی و حذف برای هر کدام از آن ها امکان پذیر است.

Capture

در پایان بد نیست اشاره ای داشته باشم به یکی از تغییرات کوچک اعمال شده در ویندوز فون 8.1 ! در این بروز رسانی ؛ شما نظاره گر وجود قابلیت تنظیم جداگانه‌ صداهای اپلیکیشن‌ ها ؛ خودِ محیط سیستم‌ عامل و صدای زنگ گوشی می باشید.خیلی از کارشناسان معتقد بودند که نبودِ این قابلیت در ویندوز فون 8 یکی از نقاط ضعف بزرگ این سیستم عامل بود.حال به نظر می رسد کمپانی مایکروسافت این نقطه ضعف بزرگ را در نسخه ویندوز فون 8.1 پوشش داده و بر طرف نموده است.البته این را هم اضافه کنم که ؛ کمپانی مایکروسافت سخت مشغول کار بر روی ” Cortana ” ( پروژه دستیار صوتی ) است ! گفتنی است که ” Cortana ” اطلاعات و دیتاهای مورد نیاز خود را قرار است به وسیله بینگ و سایر سرویس‌ ها به دست آورد.شایعاتی به گوش می رسد که کمپانی مایکروسافت ” Cortana ” را در ماه آوریل میلادی مصادف با اردیبهشت ماه شمسی رونمایی خواهد کرد و پای آن را به بازار باز خواهد کرد.

» منبع : theverge «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *