طرفداران Xperia Z2 نخوانند! مشکلات اساسی Xperia Z2

طرفداران Xperia Z2 نخوانند! مشکلات اساسی Xperia Z2
  • 1393/1/20
  • سهیل دارائی
  • 111

Capture

اسمارت فون نو ظهور برند سونی با نام تجاری Xperia Z2 ؛ در هفته ای که سپری شد در کشور سنگاپور رسما رونمایی گشت.تنها چند روزی از خرید این اسمارت فون توسط خریداران نگذشته بود که تعدادی از آن ها کاملا از خرید خود پشیمان و نادم شدند و از مشکلات عجیب و غریب این اسمارت فون شکوایه کردند ! یکی از بزرگ ترین  مشکلاتی که در میان این گزارشات کاربران درج شده بود ؛ فاصله ای شکاف مانند میان نوار آلومنیومی و پنل شیشه ای اسمارت فون Xperia Z2 بود.حتی آن ها اذعان داشته اند که گویا پنل نمایش گر حتی در وسط اسمارت فون به صورت دقیق و حساب شده قرار نگرفته است ! یکی از نکات جالبی که در بین گزارشات کارران وجود داشت این بود که اکثرا این مشکل را در اسمارت فون Xperia Z2 سفید رنگ یافته بودند و تصاویر آن را فرستاده بودند.این فاصله شکاف مانند علاوه بر نگرانی های کاربران از لحاظ زیبایی شناسی ؛ نگرانی جدیدی را نیز در دل آن ها راه داده است ! آن ها به شدت نگران هستند که از این فاصله ؛مایعات و گرد و غبار راه خود را به درون اسمارت فون پیدا کنند و باعث آسیب های جبران ناپذیری به اسمارت فونشان شود.

Capture

Capture

مشکل دیگری که کاربران را از کار با اسمارت فون Xperia Z2 کلافه کرده است ؛ گرمای بیش از حد تولید شده در زمان فیلم برداری با رزولیشن ۴k است ! سونی نیز بیکار ننشسته است و وعده داده تا مشکلات را به طور دقیق تری بررسی کند.عمق فاجعه و نارضایتی کاربران از اسمارت فون Xperia Z2 به قدری است که حتی کار به انتشار بیانیه از طرف برند سونی نیز کشیده شده است !

Capture

Capture

Capture

اولین واکنش و بیانیه برند سونی در رابطه با موضوع گرمای بیش از حد تولید شده در زمان فیلم برداری با رزولیشن ۴k اسمارت فون Xperia Z2 می باشد.سونی در این بیانیه اذعان داشته است که کاربرانی که به این مشکل برخورده اند ؛ افرادی بوده اند که در بازه زمانی بالایی از ویژگی ضبط  ویدیو ۴K این اسمارت فون استفاده نموده اند و فیلم های طولانی مدتی را با این ویژگی ضبط نموده اند.سونی اذعان داشته است که فیلم برداری با رزولیشن ۴k ؛ قطعا پروسسور ( پردازنده ) اسمارت فون Xperia Z2 را درگیر می کند و به آن فشار بالایی می آورد.جالب است بدانید که حتی سونی اعلام داشته است که فیلم برداری با رزولیشن ۴k ؛ عمر باتری و حافظه تلفن را نیز درگیر کرده و به آن ها نیز فشار می آورد ! برای رفع این مشکل ؛ سونی اعلام داشته است که کاربران جهت فیلم برداری با رزولیشن ۴k ؛ آن هم با مدت زمان طولانی ؛ از حافظه خارجی ظرفیت بالا و همچنین سرعت بالا استفاده کنند.همان طور که می دانید اسمارت فون Xperia Z2 ؛ تا ۱۲۸ گیگابایت کارت حافظه SD را به راحتی ساپورت می کند.البته سونی باز هم اشاره داشته است که تا جایی که امکان دارد فیلم برداری با رزولیشن ۴k را در بازه زمانی کوتاهی انجام دهید.

Capture

دومین بیانیه رسمی سونی هم در رابطه با موضوع فاصله ای شکاف مانند میان نوار آلومنیومی و پنل شیشه ای اسمارت فون Xperia Z2 است.
سونی اعلام داشته است که نگرانی های خریداران اسمارت فون Xperia Z2 از بابت این موضوع کاملا محترم و قابل درک است ؛ بدین جهت نیز از کاربرانی که روی این موضوع حساس هستند و فکر می کنند که قطعا مایعات و گرد و غبار از این شکاف عبور و نفوذ می کنند ؛ درخواست شده است تا اسمارت فون Xperia Z2 خریداری شده را به نزدیک ترین نمایندگی های سونی ببرند تا عمل تست ضد آب بودن اسمارت فون Xperia Z2 به وسیله کارشناسان این مرکز صورت گیرد.

» منبع : xperiablog «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 111 دیدگاه
  1. با سلام خدمت همه دوستان
    ۱ ماهه گوشی Z2 رو خریدم. تقریبا همه چیش خوبه فقط دوتا مشکل اساسی داره گوشی من:
    یکی اینکه میکروفونش صدارو ضعیف میرسونه، با هر جمله مخاطبم میگه چیییی>>>؟:-( مجبورم گوشیو خیلی نزدیک دهانم بگیرم و داد بزنم…..
    دوم اینکه وقتی در حال صحبت کردن با گوشیم هستم توی حالت loud speaker که میزارم فقط از اسپیکر پایینی صدای مخاطبم میاد ولی موزیک که با گوشیم پخش میکنم هردوش سالمه….
    لطفا راهنماییم کنید دوستان

  2. چرا نظرا این جوریههههههههههه؟!؟!؟!!؟!!!؟؟؟؟؟؟!! بابا به مولا من که هنگیدم……یکی مىگه داغ مىکنه ، ىکی میگه نمیکنه و نظرای مختلفففففففففففف!!!!

  3. با سلام خسته نباشید
    من گوشی سونی z2دارم نمیدونم چرا شارژمیزنم که شارژ بشه دوباره خاموش روشن میشه خودش خودشم زود پشتش گرم میشه آیا مشکل داره

  4. من میخوام گوشی بخرم بین Z2 وS5 گیر کردم لطفا راهنماییم کنید دمتون گرم واسه سایتتون

  5. بابا اونایی که الکی میگن z2دارم داغ میکنه طرفدار سامسونگن شرکت سونی مال بابام نیست که طرفداریش کنم ولی z2 با کیفیت ۲۰٫۷بهترین گوشی دنیاست باتری ۳۲۰۰ و…من ۷ماهه دارم به مولا سه عکس زیر آب دارم آندروید اشم ۵٫۱٫۱ مشکلی نداره

  6. درسته حقیقت سخته،،اماحقیقت واقعی سخته،
    داغ کردن واسه گوشی خیلی هم مفیده!
    حالا چرا مفیده؟
    الان میگم،داغ کردن موجب میشه تا هیچ گرمایی داخل گوشی نمونه و گرمایش رو با محیط اطراف مبادله کنه
    و این فرایند واسه سلامت گوشی و باتری بسیار بسیار مفیده
    من خودم سونی زد۲ دارم ، به جرعت میتونم بگم بهترین گوشیه تو دنیا¡!

  7. دوستان من خودم سونی زد۲ دارم
    تنها اشکالش اینه که سونی،بسته بندیه مناسبی نداره!
    فقط همین اشکال رو داره!
    و اینم اضافه کنم سرعت باز کردن بازی های سنگین در سونی کمه!
    اما
    سرعت بسیار زیادی در کار کردن با بازی هارو داره،خیلی زیاد
    اس۵ دوست من نتونست نید فور سپید موسوانتد رو باز کنه چون گرافیک سامسونگ بعد ۱ سال از بازدهیش کم میشه!
    اما سونی همیشه قدرت سخت افزاریش ثابته
    واین یه افتخاره بزرگ واسه سونیه،
    سونی همیشه برترینه

  8. پردازنده ی سونی اون قدر قوی هست که میتونه بازی های PS4 &PS3 رو بازکنه!!!!
    دیگه خداییش از این بهتر نمیشه!
    وصفحه نمایش سونی که همش اختصاصی فقط برای سونی تولید میشه¡
    و اما دوربینش!!!!
    کاربران ایفون و سامسونگ و…… توجه کنید که دوربین شما ها به لطف سونی زیبا تر شده،اما نه به اندازه ی سونی؛در سایت mobile .it تو نقده ال جی جی۴ جرعت نداشتن بگن که لنز سونی زد۲ بزرگتر از ال جی جی۴ هس!اگه هم شک دارین برین یه نیگا به سایتش به اندازید!

  9. گوشی منم زد دو هس ولی تا الان نه هنگ کرده بود نه مشکل دیگه ای داشت تا امروز که آب ریخت روش و وقتی خشکش کردم دیدم خود به خود داره هر کاری میکنه انگار یکی داره لمسش میکنه اونم با سرعت حالا دیگه هیچ کاری نمیتونم بکنم اگه کسی چیزی میدونه لطفا کمکم کنه

  10. با سلام خدمت دوستان عزیز. برایه اینکه گیج نشید از نظرات دوستان و میخواهید بفهمید اصلا کی درست میگه کی غلط. واقعیتش من خودم z2 دارم هیچ یک از مشکل هایی که بعضی ها گفتن نداره اون هایی هم که گفتن از مشکلات شاید جنس خراب هاشو خریدن یا این که از نمایندگی سونی نخریدن شما برید از یه کسی که خودش سونی z2 داره بپرسید

  11. سلام دوستان…
    من با این گوشی کار کردم و هیچ مشکلی نداشت تا چن روز پیش ک تاچش هنگ میکنه…
    البته وقتی ک نت دیتا رو روشن میکنم تاچش اول گیر میکنه و بعدش هنگ میکنه(جوری ک فقط تاچ هنگ میکنه و همه ی پیاما و تماسا دریافت میشن و…)
    درضمن وقتی کسی بهم زنگ میزنه هم هنگ میکنه ونمیتونم جواب بدم…خیلی عذاب اوره…
    فلش هم کردم درست نشد…لطفا کمکم کنید…

  12. سلام من گوشی z2 رو ندارم اما میدونم که گوشیه محشریه و قیمتشم عالیه و از نظر دوربین و سیستمی هم خیلی به نظرم عالیه.
    و یک چیزی هم اینکه این حرف ها ۸۰ یا ۸۷ درصد شایعس که تو سایتتون گذاشتید من رفتم فیلمشو دیدم تو اپارات که ضد آبیش بی عیب و نقصه امکان نداره که موقع گذاشتن در آب مشکلی براش پیش بیاد یا در گرد و غبار.

  13. سلام دوستان من۸ماهه گوشیz2دارم خیلی خوبه اصلا هنگ نمیکنه ولی ۲ماهه که رو صفحش خطوط رنگی میفته وقتی ازش استفاده میکنم درست میشه ولی وقتی ازش استفاده نمیکنم دوباره صفحش خط خطی میشه و تا نیم ساعت خطوط روی صفحه هستن کسی میدونه مشکلش چیه؟!

  14. نویسنده ی عزیز مطلب، شما یه مطلب نمی تونی بدون غلط املایی بنویسی، بعداومدی درمورد زد۲ اظهار نظرمی کنی؟؟

  15. سلام
    من از این گوشی ۳ ماه پیش خریدم و ۲ روز پیش واسش کابل مغناتیسی خریده بودم وقتی وصل میکردم شارژ به صورت مکرر قطع و وصل میشد و حالا گوشیم با کابل خودش هم شارژ نمیشه چی کار کنم

  16. اخه چرا خالی میبندین
    من حدود ۱ ساله که زد۲ خریدم و راضی هستم و شکرخدا هیچ مشکلی هم تا الان براش پیش نیومده و هر برنامه ای که فکرشو کنید روش نصب کردم،اصلا هم هنگ نمیکنه
    گوشی رو دست سونی ندیدم
    با این حرفای الکی مردم رو گمراه نکنین خواهشا

  17. با سلام من الان ۸ ماه هست z2 دارم از گوشیم واقعا راضی هستم نه داغ میکنه نه شارژ کم میکنه با این که بنده نید فور اسپید و اسفالت ۸ را همزمان روی گوشی دارم البته کلش هم بازی میکنم تنها مشکلی که به نظرم گوشی های ضد اب سونی دارن نوار پلاستیکی دور در شارژره که چسبش ول میکنه با این حال هم بنده هم سامسونگ داشتم هم اچ تی سی هم ال جی و البته ۴اس اپل یعنی ادمی نیستم که از روی تعصب حرف بزنم بین این ها هیچ گوشی مثل سونی رابطه کاربری نداره موفق باشید

    1. گوشیایی کمتری در برا شارژ دارن.اون قسمت بلاخره زیاد بازو بست بشه خراب میشه.بهتره از شارژر مگنت یا داکت استفاده کنی که مجبور نشی اون قسمتو باز کنی تازه بهترم شارژ میشه سوکتم خراب نمیکنه

  18. سر قضیه ضد آب بودن Z2 پسرعمویی دارم بی کله سر کل کل گوشیو انداخت تو یه تشت پر آب بعد به گوشیش زنگ زد گوشی تو آب زنگ میخورد.البته دقت کنید و سعی کنید از شارژر مگنت استفاده کنید چون اگه نوار شارژ خراب بشه احتمال نشتی هست

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *