اسمارت فون اکسپریا M2 Aqua معرفی شد

اسمارت فون اکسپریا M2 Aqua معرفی شد
  • 1393/5/29
  • مبين
  • 0

xperia-m2-aqua

شرکت سونی از نسخه جدید اسمارت فون اکسپریا M2 را با نام اکسپریا M2 Aqua رونمایی کرد. این گوشی همانند سری Z ضد آب و ضد گرد و غبار است.

اکسپریا  M2 Aqua دارای یک صفحه نمایش 4.8 اینچی qHD با وضوح 540 در 960 پیکسل است. این گوشی نیز به یک پردازنده 4 هسته ای 1.2GHz Snapdragon 400 و رم 1 گیگابایتی مجهز است.

حافظه ذخیره سازی داخلی این دستگاه 8 گیگابایت است که با اسلات کارت micro SD تا سقف 32 گیگابایت ارتقا می یابد و قطعا کاربران را راضی نگه می دارد. اکسپریا M2 Aqua دارای یک دوربین جلویی 1.1 مگاپیکسلی با کیفیت فیلم برداری VGA است و همچنین دوربین پشتی آن 8 مگاپیکسل با فوکوس اتوماتیک و زوم دیجیتالی 4x است که واقعا فرا تر از یک دوربین معمولی اسمارت فون ها است این دوربین می تواند لحظات درحال حرکت شما را به ثبت برساند یعنی قادر به گرفتن 31 عکس در 2 ثانیه است.

این اسمارت فون دارای NFC, Bluetooth 4.0, DLNA, NFC ,WiFi,باتری 2330 mAh است و نسخه سیستم عامل آن اندروید 4.4 کیت کت می باشد. همانطور که می دانید مقاومت اسمارت فون های ضد آب با گواهینامه IP اندازه گرفته می شوند، نمره ریتینگ این دستگاه IP65/68 است.

متاسفانه هنوز هیچ جزئیاتی درباره قیمت گذاری آن منتشر نشده است اما این گوشی به ترتیب ابتدا در اروپا، آمریکای لاتین و آسیا عرضه خواهد شد.

geeky-gadget

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *