استفاده بلکبری از آیفون برای تبلیغ گوشی Classic این شرکت از طریق توییتر!

استفاده بلکبری از آیفون برای تبلیغ گوشی Classic این شرکت از طریق توییتر!
  • 1393/10/24
  • مجتبی
  • 0

شرکت بلکبری که زمانی در دنیای تلفن های همراه مانند نوکیا بسیار اوضاع خوبی داشت شاید فکرش را هم نمیکرد که روزی با آمدن سیستم عامل هایی جدید نظیر اندروید و iOS دچار چنین رکوردی شود. البته این شرکت تمام سعی خود را کرده تا از قافله جا نماند و بتواند در فضای رقابت این بازار باقی بماند. اما جالب است اگر بدانید که برای ارسال توییت پیشنهاد خرید تلفن هوشمند BlackBerry Classic، از یک آیفون استفاده شده است!

درست در اوایل دیروز بود که بلکبری در حساب رسمی توییتر خود پستی منتشر کرد که اشاره به برقرار بودن ارتباط از طریق دستگاه BlackBerry Classic داشت. همچنین تصویری از این محصول در پست یاد شده قرار داده شد که نشان می داد این دستگاه می تواند برای کمک به شما راه حلی مناسب و سریع ارائه کند. جای خنده دار ماجرا اینجاست که برای ارسال این پست در حساب توییتر شرکت بلکبری به جای اینکه از یک تلفن هوشمند ساخت خود شرکت استفاده گردد، یک دستگاه آیفون مورد استفاده قرار گرفته!

البته توییت مورد اشاره سریعا حذف گردید، اما سایت هایی نظیر TheVerge و SnapShot تصاویری از آن ثبت کرده اند و اکنون هم ما می توانیم این پیام را ببینیم. البته این درست است که شرکت های تولید کننده تلفن های هوشمند، دستگاه های ساخت شرکت های رقیب را در اختیار دارند و آنها را مورد تست و بررسی قرار می دهند، اما استفاده یک آیفون برای ارسال توییت، آنهم توسط شرکتی که ادعا می کند ارتباطات با محصولات ساخت آنها آسانتر می گردد جای تعجب فراوانی دارد.

[منبع: PhoneArena و TheVerge]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *