رویداد Apple Watch برای ۹ مارس تایید شد

رویداد Apple Watch برای ۹ مارس تایید شد
  • 1393/12/7
  • مبين
  • 0

با وجود اینکه اپل در سال گذشته از ساعت هوشمند خود پرده برداری کرد به نظر می رسد که این شرکت برخی جزئیات مهم را برای خود نگه داشته است. اخیرا مدیر عامل تیم کوک اعلام کرده است ارائه این محصول در ماه آوریل سال ۲۰۱۵ نیز شروع می شود.

هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت نهایی اولین محصول پوشیدنی اپل نداریم که ممکن است درباره برخی دیگر از ویژگی های آن بحث شود. این شرکت در حال آماده سازی برای رویداد Apple Watch یا همان ساعت هوشمند است که این خبر امروز تایید شده است و در تاریخ ۹ مارس در سانفرانسیسکو خواهد بود.

بنابراین رویداد اپل در نهایت قیمت اصلی دستگاه جدید خود را مشخص می کند که احتمالا حتی مدل های آن نیز متفاوت است. برآورد هزینه ای که شده است این احتمال را می دهد که ۵۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

اپل امروز دعوت نامه های این رویداد را ارسال کرد که عنوان آن “Spring forward,” بود و به معنای “بهار روبه جلو” است. مکان رویداد ۹ مارس مرکز Yerba Buena سانفرانسیکو کالیفورنیا است.

اکنون همه در باره ویژگی های این ساعت نگرانی دارند و برای عرضه آن به بازار انتظار می کشند البته این حس کنجکاوی در رویداد اپل به پایان خواهد رسید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع : [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *