اندروید آبنبات چوبی برای اکسپریا Z3، Z3 Compact و تبلت Z3 در سراسر جهان منتشر شد

اندروید آبنبات چوبی برای اکسپریا Z3، Z3 Compact و تبلت Z3 در سراسر جهان منتشر شد
  • 1394/1/11
  • مبين
  • 2

شرکت سونی تایید کرده بود که بروزرسانی اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی برای دستگاه های سری اکسپریا امروز منتشر خواهد شد. این دستگاه ها شامل اکسپریا Z3, Z3 Compact و تبلت Z3 هستند و همین امروز بروزرسانی اندورید ۵٫۰ را دریافت کردند.

سونی قبلا  این بروزرسانی را برای دستگاه های تست منتشر کرده بود و در حال حاضر تمامی دارندگان گوشی هوشمند اکسپریا Z3 می توانند دستگاه خود را به اندورید ۵٫۰ که چندی است منتظر آن هستند بروز کنند.

sony-xperia-z3 (1)

این شرکت خبر را امروز در صفحه توییتر خود تایید کرد و کاربران نسخه کیت کت می توانند به نسخه آبنبات چوبی دسترسی داشته باشند. سونی همچنین از طریق توییتر خود اعلام کرد که دستگاه های اکسپریا Z2 و تبلت Z2 به علاوه اکسپریا T2 Ultr به زودی این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. این بروزرسانی امروز در سراسر جهان در دسترس خواهد بود و هیچ بستگی به اپوراتور ندارد پس اگر شما یکی از دستگاه های اعلام شده را دارید می توانید این بروزرسانی را دریافت کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام خیلی ببخشید میتونم خواهش کنم برچسب آپدیت لیپ لوپ رو حذف کنید آخه اسم وبلاگ من لیپ لوپ هستش و به خاطر همین سایت شما تو نتیجه جستجو ها بالا تر از وبلاگ من میاد …یک دنیا ممنون میشم اگه این کارو بکنید ^_^

    1. سلام دوست عزیز با حذف برچسپ هم بازم همین مورد پیش میاد رنک وب سایت شما پایین تر از گویا آی تیه و توی نتایج گوگل رتبه بسیار بالاتری داره گویا ای تی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *