مایکروسافت وب سایتی را برای حدس زدن سن شما راه اندازی کرد

مایکروسافت وب سایتی را برای حدس زدن سن شما راه اندازی کرد
  • 1394/2/11
  • مبين
  • 0

کنفرانس بیلد مایکروسافت در روز دوم خود به سر می برد و این شرکت تاکنون اطلاعیه ها و سرویس های جذابی را معرفی کرده است. در حال حاضر چند اطلاعیه جالب برای کاربران و توسعه دهنده گان به طور یکسان ارائه داده است. معمولا مصرف کنندگان نمی توانند همانند توسعه دهنگان که در ساخت، این ابزارها کمک می کنند استفاده کنند.

مایکروسافت یک API جدید تشخیص چهره برای حدس زدن سن افراد راه اندازی کرده، و آن را روی یک وب سایت جدید پیاده سازی کرده است که برای عموم آزاد است و شما می توانید از آن استفاده کنید تا این الگوریتم سن شما را حدس بزند.

۱۵۰۴۳۰۱۱۵۱۳۵-how-old-is-cnnmoney-780x439

ایده این وب سایت به نحوه ای است که یک تجربه را در دو حالت هوشمندانه و سرگرم کننده ایجاد می کند. مایکروسات توانایی API چهره را دارد و البته این ویژگی بسیار جلب توجه می کند. این وب سایت به گونه ای طراحی شده است که هر کسی در سراسر جهان می تواند به آن دسترس داشته باشد.

نحوه عملکرد آن به این شیوه است که شما باید تصویر مورد نظر خود را آپلود کنید پس از آپلود آنالیز آن ممکن است کمی طول بکشد که تقریبا کم تر از ۳۰ ثانیه است و سن شما را با استفاده از الگوریم آنالیز دقیق حدس می زند. البته این سرویس احتمالی است و به طور کامل دقیق نیست.

وجود این سرویس جالب و سرگرم کننده است، چراکه تاکنون مایکروسافت طرح های مشابه به این سرویس را ارئه نداده است. این سرویس در how-old.net قابل دیدن است و شما می توانید از آن استفاده کنید.

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *