گلکسی نوت ۵ در شهریور ماه پرده برداری می شود

گلکسی نوت ۵ در شهریور ماه  پرده برداری می شود
  • 1394/3/15
  • مبين
  • 0

قبلا شنیدیم که Samsung Pay یا سرویس پرداخت سامسونگ در ماه سپتامبر (شهریو) راه اندازی می شود و گزارشی که از سوی Bloomberg  منتشر شده بود به تعویق افتادن سرویس پرداخت موبایل سامسونگ را تایید می کرد. چیزی که در این گزارش از قلم افتاده بود این است که Samsung Pay همراه با دستگاه قدرتمند جدید سامسونگ که احتمالا گلکسی نوت ۵ باشد عرضه می شود.

تاکنون شایعات بسیاری درباره مشخصات گلکسی نوت ۵ شنیده ایم و چیزی که از آن ها می دانیم احتمال وجود صفحه نمایش ۵٫۴ و یا ۵٫۵ اینچی است که دارای وضوح Ultra HD 4K نیز خواهد بود. پردازشی که در گلکسی نوت ۵ انجام می شود هنوز اعلام نشده است اما ممکن است که در قالب اگزینوس ۷۴۲۲ نیز باشد که شایعه شده است این پردازنده جدید دارای CPU، GPU، رم و مودم LTE روی یک تراشه است.

گلکسی نوت ۵ ممکن است که اولین گوشی هشومند سامسونگ با رم ۴ گیگابایتی باشدکه از واقعیت دور نیست. انتظار می رود که این دستگاه در دو نسخه منتشر شود که یکی از آن ها دارای صفحه نمایش استاندارد و دیگری دارای صفحه نمایش منحنی همانند گلکسی نوت اج باشد.

متاسفانه جزئیات منتشر شده درباره مشخصات و تاریخ عرضه گلکسی نوت ۵ بسیار ناچیز است اما به عنوان یکی از دستگاه های مهم سال گویا آی تی آن را فراموش نخواهد کرد. در روز ها و ماه های آینده با ما همراه باشید تا از تمامی اخبار و شایعات مربوط به آن را برای شما منتشر کنیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [Bloomberg]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *