گلکسی A8 سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد

گلکسی A8 سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد
  • 1394/4/24
  • مبين
  • 0

در طی چند هفته گذشته شایعات بسیاری درباره گوشی هوشمند جدید سامسونگ یعنی گلکسی A8 منتشر شده است و همچنین تصاویر متعددی نیز از آن در دنیای مجازی فاش شده است. در حال حاضر این گوشی هوشمند به صورت رسمی در چین معرفی شده که پرده از تمامی مشخصات آن برداشته است.

گوشی هوشمند گلکسی A8 دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Super AMOLED فول اچ دی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیسکل است. این دستگاه دارای پردازنده شش هسته ای ۶۴ بیتی Qualcomm Snapdragon 615 و رم ۲ گیگابایتی است و همچنین حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت است.

اگر شما به حافظه بیش تری نیاز داشته باشید می توانید از اسلات کارت میکرو اس دی دستگاه استفاده کنید که تا سقف ۱۲۸ گیگابایت ارتقا حافظه را امکان پذیر می کند. باتری گلکسی A8 تقریبا ۳۰۵۰ mAh بوده و با اندروید ۵٫۱٫۱ آبنبات چوبی عرضه می شود. این دستگاه مجهز به دوربین دوگانه و همچنین یک سنسور اثر انگشت می باشد که موجب افزایش محبوبیت آن شده است.

گلکسی A8 دارای دوربین جلویی ۵مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی است و قرار بر این است که در سه رنگ سفید، طلایی و مشکی روانه بازار شود. متاسفانه سامسونگ هنوز هیچ جزئیاتی از تاریخ عرضه به خارج چین را منتشر نکرده است اما به زودی در بازار جهانی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *