آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس ممکن است که دارای مدل ۱۶ گیگابایتی باشند (شایعه)

آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس ممکن است که دارای مدل ۱۶ گیگابایتی باشند (شایعه)
  • 1394/4/30
  • مبين
  • 0

همانطور که کی دانید در زمان عرضه یک محصول جدید شایعات بسیاری پیرامون دنیای کجازی درباره آن منتشر می شوند حال که مدت بسیاری به معرفی رسمی دو محصول جدید اپل نمانده است قطعا شایعات آن ها بیش تر از حد معمول هستند. در طول هفته گذشته ما تعدادی از مشخصات منتشر شده از آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس را دیدیم اکنون با توجه به گزارشات اخیر این دو گوشی هوشمند ممکن است که دارای مدل ۱۶ گیگابایتی باشند.

آیفون های پرچم دار فعلی که آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس باشند دارای طیف وسیعی از گزینه های انتخابی حافظه ذخیره سازی هستند که شامل ۱۶GB، ۳۲GB، ۶۴GB و ۱۲۸GB نیز می باشند و به نظر می رسد که اپل می خواهد این روند را تغییر دهد. این خبر که هنوز شایعه بودن آن مشخص نشده است از سوی وب سایت تکنولوژی Mic Gadget منتشر شده است که برخی از اطلاعات خود را از فاکسفان می گیرد.

بنا به گزارشات اپل به صورت کلی مدل ۱۶ گیگابایتی را رها کرده است و دارای مدل های ۳۲گیگابایتی، ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی می باشد که البته این خبر جز شایعات محصوب می شود.

انتظار می رود که اپل صفحه نمایش دستگاه خود را به روز رسانی کند و آنگونه که پیدا است آیفون ۶ اس مجهز به صفحه نمایش فول اچ دی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و همچنین با پردازنده اختصاصی جدید اپل که A9 است عرضه خواهد شد.

سایر مشخصات شایعه شده درباره این دستگاه شامل دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بوده که قادر به ضبط فیلم های ۴K است و همچنین دوربین جلویی آن می تواند فیلم های ۱۰۸۰p را به ثبت برساند. انتظار می رود که قبل از راه ا ندازی دستگاه iOS 9 هم به صورت رسمی منتشر شود و روی این دو دستگاه جدید قرار گیرد که البته تقریبا از حقیقی بودن این خبر آگاه هستیم. حال باید منتظر اخبار پیرامون اپل درباره محصولات جدید آن باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [ Mic Gadget]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *