تولید اولین تلفن ۱۰ هسته ای توسط HTC

تولید اولین تلفن ۱۰ هسته ای توسط HTC
  • 1394/6/8
  • مجید جعفری
  • 0

چندی پیش بود که خبری مبنی بر معرفی HTC Aero  منتشر و تاریخ انتشار آن اواخر سال اعلام شد. Aero اولین تلفن هوشمندی است که از پردازنده ۱۰ هسته ای و چیپست MediaTek Heilo X20 بهره میگیرد.

 

HTC-One-A9-to-be-the-final-name-of-the-deca-core-Aero-smartphone

مدتی پیش شایعه شد که عنوان این پرچمدار HTC به جای HTC A9 ،Aero نام خواهد گرفت. اکنون نیز تصویری منتشر شده که نشان میدهد این دستگاه ممکن است HTC One A9 نام بگیرد.

در کنار پردازنده ۱۰ هسته ای، A9 مجهز به صفحه نمایش QHd با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، ۴ گیگابایت رم در کنار دوربین عقب با پشتیبانی از عکسبرداری RAWخواهد بود. برای خرید A9 نیز باید بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار هزینه کنید.

گفته شده است که A9 ابتدا در آمریکا عرضه خواهد شد اما تاریخ مشخصی برای فروش در نظر گرفته نشده است. بر طبق گفته های MediaTek تلفن هایی که مجهز به پردازنده X20 هستند زود تر از سال ۲۰۱۶ وارد بازار نخواهند شد. پس شاید HTC One A9 در اواخر سال جاری معرفی و عرضه آن به سال ۲۰۱۶ موکول خواهد شد.

در هفته ای که گذشت تصاویری مختلفی از این تلفن ۱۰ هسته ای در فضای مجازی درز کرد که اطلاعات مستندی برای اثبات این که آن ها تصاویر واقعی HTC One A9 هستند وجود ندارد. در زیر دو نمونه از این تصاویر را مشاهده میکنید

HTC-One-A9 HTC-Aero

 

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *