تصویر تلفن هوشمند معرفی نشده‌ای از وان‌پلاس در FCC دیده شد

تصویر تلفن هوشمند معرفی نشده‌ای از وان‌پلاس در FCC دیده شد
  • 1394/7/19
  • مجتبی
  • 0

پیش از پایان یافتن سال میلادی جاری، وان پلاس از سومین تلفن هوشمندی که تا کنون ساخته رونمایی خواهد کرد و در واقع دومین محصول این شرکت در نیمه دوم ۲۰۱۵ نیز است. این محصول جدید احتمالا از وان پلاس ۲ کوچکتر اتس و امکان دارد نامش OnePlus X یا OnePlus Mini باشد.

چندی پیش نیز در سایت های زیادی مشخصات وان پلاس مینی منتشر شده بود و حالا این محصول در FCC نیز دیده شده. اینبار ما شاهد تصویر تقریبا کاملی از این گوشی هستیم.

gsmarena_002

شماهر مدل دستگاه مورد اشاره One E1005 است. این نام به همراه بلوتوث، وای فای، جی پی اس، و رادیو اف ام همراه است و از یک پردازنده ۱/۹ گیگاهرتزی بهره جسته و نیز می تواند از شبکه های LTE 1, 2, 4, 5, 7 و ۸ پیشتیبانی نماید و نیز شبکه های GSM چهار بانده را ساپورت می نماید. همانطور که در تصویر قابل مشاهده است این محصول مجهز به پورت میکرو یو اس بی بوده و برخلاف وان پلاس ۲ از پورت USB Type-C بی بهره است. فریم به کار گرفته شده در وان پلاس مینی فلزی است و پشت آن نیز بنظر پلاستیکی یا شیشه ای است. اندازه و ابعاد دقیق این گوشی ۱۳۹/۷ در ۵۵/۸ در ۶/۸۵ میلیمتر اعلام شده  اما اگر این اندازها حقیقی باشند با یک محصول خیلی ظریف و کوچک مواجه نخواهیم بود.

یکسری از اطلاعات که ما در این مطلب آن ها را برایتان بازگو کردیم توسط FCC به طور عمومی منتشر گشته اند اما اطلاعت و جزئیات بیشتری نیز قطعا بزودی منتشر خواهد شد که ما در گویا آی تی آن ها را نیز برایتان پوشش خواهیم داد. در حقیقت شرکت چینی وان پلاس برنامه ای را در تاریخ ۱۲ اکتبر و در کشور هند تدارک دیده که طی این رویداد به احتمال بسیار زیاد از همین گوشی رونمایی رسمی به عمل خواهد آورد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *