محدودیت های پشتیبانی آنلاین در وب سایت ایرانسل

محدودیت های پشتیبانی آنلاین در وب سایت ایرانسل
  • 1395/3/31
  • زهرا معبودی
  • 2

با توجه به اینکه پشتیبانی آنلاین به عنوان یک ضرورت مهم در عرصه ی بازاریابی و رضایت مشتریان به شمار می رود، متوجه شدیم که ایرانسل نیز با روی کار آوردن سامانه پشتیبانی آنلاین سعی کرده که در این امر گامی تازه بردارد. حالا وقتی وارد وب سایت ایرانسل می شوید، اگر در مورد بخش بخش این سایت سوالی داشته باشید می توانید به راحتی از پشتیبانان آن ها در تمام ساعات روز و شب سوال بپرسید. کارشناسان ایرانسل به طور آنلاین تا آن جا که شرایط چت آنلاین اجازه دهد به شما پاسخ می دهند.

سسس

  در صورتی که شما بیش از دو دقیقه در سایت حضور داشته باشید کادر و یا باکس پشتیبانی باز می شود و شما می توانید سوال خود را از کارشناسان بپرسید.

البته اگر سوال شما چنان ضروری است که نمی توانید حتی برای ۲ دقیقه صبر کنید تا کادر مشاوره و چت آنلاین باز شود می توانید به انتهای سایت ( فوتر ) مراجعه کنید و در آن جا در میان راه های تماسی، روی گزینه ی پشتیبانی آنلاین که با رنگ زرد مشخص شده است کلیک کنید و صحبت خود را شروع کنید.

ظطز

البته با این روش گاهی مدت زمانی بیش از ۲ دقیقه باید منتظر باشید تا به صفحه چت هدایت شوید اما در عین حال امتحان آن هیچ ضرری ندارد.

نا گفته نماند که این سرویس نیز در بعد اجرایی امروز در ایرانسل با مشکلاتی مواجه بوده است در عین حال در صورتی که متوجه اختلالاتی می شوید با تغییر مرورگر سعی کنید فرصت را از دست ندهید و سوال خود را حتما به صورت آنلاین بپرسید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *