تصاویر منتشر شده پرچمدار شیائومی تمامی شایعات را تایید می کنند

تصاویر منتشر شده پرچمدار شیائومی تمامی شایعات را تایید می کنند
  • 1395/7/5
  • زهرا معبودی
  • 0

همان طور که می دانید اسمارت فون های جدید کمپانی شیائومی که با نام های Mi 5s و مدل پلاس آن تولید شده است فردا (۶مهر ماه ) معرفی و رونمایی خواهد شد. از این رو امروز اخبار و تصاویر جدید از این دو محصول در اینترنت انتشار یافته است. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا این اطلاعات انتشار یافته را بررسی نماییم.

Xiaomi Mi 5S

با توجه به این که فردا دو محصول جدید کمپانی شیائومی رونمایی خواهند شد همان طور که انتظار می رفت تصاویر و اطلاعاتی درباره این محصولات در اینترنت منتشر شده است .  از جمله تصاویر انتشار یافته می توان به پوستر تبلیغاتی زیر اشاره نمود که در آن تاریخ عرضه این اسمارت فون ها  ۲۹ سپتامبر (۸ مهر ماه) و از طریق فروشگاه خرده فروشی آنلاین JD.com تعیین شده است.

Xiaomi Mi 5S

علاوه بر این تصاویر دیگری از این اسمارت فون ها منتشر شده که یکی از آنها نشان دهنده جعبه اسمارت فون Mi 5s Plus می باشد و دیگری تصویر منتسب به پنل پشتی Mi 5s مشکی رنگ است. نکته جالب و هیجان انگیز در این تصویر وجود ماژول دوربین دوگانه و طراحی خمیده پنل پشتی است که پیش از این در شایعات نیز به آنها اشاره شده بود.

Xiaomi Mi 5S

بر اساس اخباری که پیش از انتشار یافته است ، موبایل پرچمدار Mi 5s به قیمت ۳۰۰ دلار و مدل پلاس آن به قیمت ۴۵۰ دلار به بازار عرضه خواهند شد. علاوه بر دوربین دوگانه، شیائومی ظاهراً برای اولین بار از تکنولوژی Sense ID کوالکام و حسگر اثر انگشت فراصوت این کمپانی استفاده کرده که داخل بدنه و زیر نمایشگر جای گرفته اند.

Xiaomi Mi 5S

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این محصول با دیگر کاربران در گویا آی تی به اشتراک بگذارید و همچنین با انتشار این مطلب در شبکه های اجتماعی خود دیگران را نیز از اخبار روز دنیای تکنولوژی آگاه نمایید.

منبع:

PhoneArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *