گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ تا ۲۰ درصد از نسل گذشته خود گران‌تر خواهد بود

گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ تا ۲۰ درصد از نسل گذشته خود گران‌تر خواهد بود
  • 1395/9/30
  • مقدم
  • 0

در شایعات آمده است که شرکت سامسونگ، گلکسی اس ۸ را در یک رویداد در ماه آوریل معرفی خواهد کرد. برای اطلاع، مدل‌های قبلی گوشی‌ پرچم‌دار گلکسی اس سامسونگ در کنگره جهانی موبایل در اواخر ماه فوریه معرفی شده است و ارائه نسل جدید آن با تاخیر، خبر چندان خوشایندی برای علاقه‌مندان به محصولات سامسونگ، به حساب نمی‌آید.

با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که علاوه‌بر تاخیر در معرفی گلکسی اس ۸، شرکت سازنده، گوشی پرچم‌دار خود را تا ۲۰ درصد گران‌تر در مقایسه با نسل قبل قیمت‌گذاری خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

برطبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، گلکسی اس ۸ در مقایسه با گوشی‌ گلکسی اس ۷ سامسونگ که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد، نزدیک به ۱۵ تا ۲۰ درصد گران‌تر خواهد بود. یکی از دلایلی که می‌تواند قیمت گلکسی اس ۸ را تا به این حد، افزایش دهد؛ عرضه آن با یک دستیار صوتی پیشرفته است که البته، شایعات مختلفی از عدم عرضه آن به همراه گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ حکایت داشته.

بنابر شایعات، عرضه گلکسی اس ۸ با یک دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی، هزینه‌های سخت‌افزار مورداستفاده در گوشی آینده سامسونگ را افزایش می‌دهد و این افزایش قیمت، متوجه مشتریان خواهد بود.

با توجه به مشخصات سخت‌افزاری و قابلیت‌هایی که گلکسی اس ۸ سامسونگ با خود به همراه دارد، قیمت نهایی آن متناسب با قابلیت‌های جدیدی است که سامسونگ به همراه این گوشی به کاربران، ارائه می‌دهد و در قیمت‌گذاری آن، هم‌چنین ضرردهی قابل‌توجه سامسونگ با اعلام جمع‌آوری و توقف تولید گوشی گلکسی نوت ۷ لحاظ خواهد شد.

androidpit-samsung-galaxy-s7-edge-13-w782

اگر قیمت مدل پایه گوشی گلکسی اس ۷ اج را به عنوان یک معیار در نظر بگیریم، انتظار داریم که با توجه به عرضه گوشی گلکسی اس ۸ با صفحه‌نمایش لبه منحنی و عدم عرضه نسخه مجهز به نمایشگر صفحه تخت آن، این محصول نزدیک به ۹۵۰ دلار قیمت‌گذاری شود.

البته باید توجه داشته باشید که پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته برای کاربران نیست و تنها شرکت‌های تجاری است که می‌خواهند در شرکت سازنده گلکسی اس ۸ یعنی سامسونگ، سرمایه‌گذاری نمایند یا در حال‌حاضر، سرمایه‌گذاری کرده‌اند. هم‌چنین، تحلیل‌های مختلفی بسته به دید تحلیلگران نسبت به تجارت یک شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند صورت می‌گیرد و لزومی ندارد که همه آن‌ها صحت‌ داشته باشد.

پیش‌تر در وب‌سایت گویا آی‌تی، خواندید که گوشی گلکسی اس ۸ در دو نسخه به بازار عرضه خواهد شد و مدل بزرگ‌تر آن به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی یا ۵٫۷ اینچی Quad HD با لبه‌های منحنی دوگانه مجهز می‌شود. هم‌چنین، این گوشی به یک حسگر اثرانگشت مجهز شده که برخلاف نسخه‌های قبلی، حسگر اثرانگشت در بدنه پشتی گوشی جای گرفته است.

علاوه‌براین، گلکسی اس ۸ برخلاف بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۷، از یک دوربین اصلی استفاده می‌کند و با دوربین دوگانه عرضه نخواهد شد. با این‌حال، دوربین سلفی گلکسی اس ۸ به فوکوس خودکار مجهز شده است و شرکت سازنده، پیش‌تر نام تجاری مرتبطی را نیز به ثبت رسانده.

انتظار داریم که گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ با تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و شش گیگابایت حافظه رم عرضه شود و بنابر گمانه‌زنی‌ها، این گوشی بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا معرفی خواهد شد. بنابراین برای گوش‌دادن به موسیقی، باید از درگاه یواس‌بی Type-C گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ استفاده نمایید که این درگاه، هم‌چنین برای شارژ باتری به کار گرفته خواهد شد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *