رندرهای تازه منتشرشده از گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ طراحی جذاب آن‌را نشان می‌دهد

رندرهای تازه منتشرشده از گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ طراحی جذاب آن‌را نشان می‌دهد
  • 1395/10/1
  • مقدم
  • 0

گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ، یکی از موردانتظارترین گوشی‌های هوشمند در سال آینده است و شایعات در رابطه با این گوشی، هم‌چنان منتشر می‌شود. به‌تازگی، رندرهای جدیدی از گوشی گلکسی اس ۸ منتشر شده است که طراحی جذاب آن‌را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‎‎تی، همراه باشید.

با قضاوت براساس رندرهای منتشرشده، گوشی گلکسی اس ۸ به عنوان یک گوشی با طراحی جذاب عرضه می‌شود و صفحه‌نمایش آن به لبه‌های منحنی دوگانه مجهز شده است. براساس شایعات منتشرشده، شرکت سامسونگ تصمیم گرفته تا تنها گلکسی اس ۸ را در یک مدل با صفحه‌نمایش لبه منحنی عرضه نماید و نسخه دیگر این گوشی با صفحه‌نمایش تخت به بازار عرضه نخواهد شد. البته، ممکن است تا پیش از معرفی رسمی، تصاویری از نسخه آزمایشی گوشی گلکسی اس ۸ با صفحه‌نمایش تخت منتشر شود اما شرکت سامسونگ، هیچ‌گاه این مدل را به صورت رسمی عرضه نخواهد کرد.

به‌طور حتم، فروش قابل‌توجه گوشی‌های گلکسی اس ۶ اج و گلکسی اس ۷ اج شرکت سامسونگ را تحت‌تاثیر قرار داده است. به همین جهت، شرکت سامسونگ در ابتدا، تصمیم گرفت تا فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت ۷ را با وجود انتشار تصاویر مختلف از نسخه مجهز به نمایشگر فلت آن، تنها در یک مدل با صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه عرضه نماید. این موضوع، باعث شد تا یکی از مدیران اجرایی شرکت سامسونگ، به طور رسمی اعلام کند که در صورت فروش بالای گوشی گلکسی نوت ۷، به عرضه گوشی‌های سری گلکسی اس تنها در یک مدل با صفحه‌نمایش خمیده فکر خواهد کرد.

samsung-galaxy-s8-render-shows-stunning-design-511169-2

با این‌حال، تحلیل‌گران مدعی شده‌اند که کنارگذاشتن مدل مجهز به صفحه‌نمایش تخت از گوشی گلکسی اس ۸، باعث می‌شود تا فروش آن‌ تحت‌تاثیر قرار بگیرد. در همین رابطه، اعلام شده است که تعدادی از کاربران، هم‌چنان به گوشی‌های مجهز به صفحه‌نمایش خمیده علاقه ندارد و لبه‌های منحنی در اطراف صفحه‌نمایش، چندان نظر مثبت آن‌را جلب نمی‌کند!

براساس شایعات، گوشی گلکسی اس ۸ به دکمه فیزیکی Home مجهز نخواهد بود و این موضوع، باعث می‌شود تا گمانه‌زنی‌ها برای استفاده از دکمه‌های مجازی در این گوشی افزایش یابد؛ هرچند در رندرهای تازه منتشرشده، ک دکمه Home لمسی جلب‌توجه می‌کند. در کنار این موضوع، هم‌چنین اعلام شده است که به دلیل حذف دکمه فیزیکی Home، شرکت سامسونگ به دنبال مجهزساختن گوشی پرچم‌دار آینده خود به یک حسگر اثرانگشت است که این حسگر در بدنه پشتی جای گرفته.

samsung-galaxy-s8-render-shows-stunning-design-511169-7

هرچند برخی از شایعات از عرضه گوشی گلکسی اس ۸ با حسگر اثرانگشت ادغام‌شده با صفحه‌نمایش حکایت داشته‌اند، پیش‌تر مشخص شد که به دلیل عرضه حسگرهای جدید سیناپتیکس، مدتی پس از معرفی گوشی گلکسی اس ۸، سامسونگ به احتمال زیاد نمی‌تواند از این فناوری در گوشی‌های پرچم‌دار نیمه اول سال ۲۰۱۷ خود استفاده نماید.

رندرهای تازه منتشرشده، هم‌چنین نشان می‌دهد که گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ در مقایسه با گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۶ شرکت سازنده، ضخامت کم‌تری خواهد داشت و این گوشی به یک دوربین مجهز شده است. در کنار این موضوع، باید گفت که حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا نیز از گوشی پرچم‌دار آینده گوشی سامسونگ، جلب‌توجه می‌کند.

samsung-galaxy-s8-render-shows-stunning-design-511169-3

دیگر شایعات نشان می‌دهد که گوشی گلکسی اس ۸ به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز شده و شش گیگابایت حافظه رم برای مالتی‌تسکینگ در این گوشی، در نظر گرفته شده است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *