تصویر واقعی دیگری از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ فاش شد

تصویر واقعی دیگری از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ فاش شد
  • 1395/11/20
  • مقدم
  • 0

گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ در اواخر ماه مارس به صورت رسمی معرفی خواهد شد و با توجه به رونمایی از آن تا چند هفته آینده، انتشار شایعات بیشتر از گوشی گلکسی اس ۸ منطقی به‌نظر می‌رسد. پس از فاش‌شدن جزئیات بیشتر گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ، به‌تازگی تصویر واقعی از گلکسی اس ۸ منتشر شده است که با شایعات قبلی هم‌خوانی دارد. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

ادعا می‌شود که تصویر فاش‌شده جدید،  به گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ مربوط است و البته در حال‌حاضر، نمی‌توانیم صحت این تصویر را تایید کنیم. با این‌حال، تصویر تازه منتشرشده با گمانه‌زنی‌های پیشین در رابطه با گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ هم‌خوانی دارد و به همین جهت، ممکن است نمونه واقعی گلکسی اس ۸ در این تصویر به نمایش گذاشته شده باشد.

در تصویر جدید، درگاه یواس‌بی Type-C، حفره مربوط به بلندگو و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا در لبه پایین گوشی قابل مشاهده است. البته این تصویر، تنها بخشی از پنل جلوی گوشی گلکسی اس ۸ را نشان می‌‎دهد و به همین جهت، بدنه پشتی و هم‌چنین، لبه بالایی چندان مشخص نیست.

گلکسی اس ۸

در صورتی‌که تصویر تازه منتشر شده صحت داشته باشد، اولین تصویری است که از یک نمونه واقعی روشن گلکسی اس ۸ فاش می‌شود. در این تصویر، یک برنامه اجرا شده که احتمالاً برنامه‌ای مربوط به یکی از شبکه‌های اجتماعی در چین است و همان‌طور که مشاهده می‌کنید، هیچ دکمه فیزیکی در حاشیه پایین صفحه‌نمایش وجود ندارد.

البته، دکمه نرم‌افزاری نیز وجود ندارد و به همین جهت، کمی صحت این تصویر تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد. به هرحال، در تصویر جدید فاش‌شده از گوشی گلکسی اس۸ به یک صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه برای آن اشاره می‌شود و با توجه به اینکه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از نظر اندازه با یک‌دیگر تفاوت دارند، تشخیص اینکه مدل فاش‌شده به نسخه “استاندارد” گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ ارتباط دارد یا خیر؛ دشوار به‌نظر می‌رسد.

علاوه‌براین، لوگوی سامسونگ در کناره پایین صفحه‌نمایش وجود ندارد و هم‌چنین، لبه‌های نمایشگر دارای انحنا است که با رندرهای پیش‌تر منتشر شده از گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ هم‌خوانی دارد. البته تصویر منتشرشده مربوط به نسخه “طلایی” گوشی گلکسی اس ۸ است.

در رابطه با گمانه‌زنی‌ها پیرامون گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ، باید اشاره کرد که گلکسی اس ۸ در دو مدل با نمایشگر ۵٫۷ اینچی (مدل استاندارد) و نمایشگر ۶٫۲ اینچی (مدل پلاس) عرضه خواهد شد. حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش به طور قابل‌توجهی کاهش یافته و به همین جهت، سامسونگ مجاب شده است تا حسگر اثرانگشت را به بدنه پشتی انتقال دهد.

علاوه‌براین، سامسونگ از یک نمایشگر با نسبت ابعاد کاملاً متفاوت با صفحه‌نمایش گوشی‌های پرچم‌دار گذشته این سازنده، استفاده می‌کند و این موضوع باعث می‌شود تا صفحه‌نمایش گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ در مقایسه با گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج کشیده‌تر باشد. با این‌حال، ابعاد گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ در سال ۲۰۱۶ نزدیک خواهد بود.

هم‌چنین، مشخص شده است که شرکت سامسونگ از دو تراشه مختلف در گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس استفاده می‌کند. مدل مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام برای عرضه در بازار آمریکا در نظر گرفته شده است و یک مدل دیگر از گوشی پرچم‌دار جدید این سازنده با تراشه اگزینوس که البته مدل آن مشخص نیست، در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *