تست تصادف کیا سراتو ۲۰۱۷

تست تصادف کیا سراتو ۲۰۱۷
  • 1396/5/5
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

کیا سراتو ۲۰۱۷ که در آمریکا با نام فورته شناخته می‌شود، توانسته امتیاز +Top Safety Pick را از موسسه بیمه ایمنی بزرگراه این کشور اخذ کند. در مدل بروز شده سراتو ساختار تصادف در اطراف درب‌ها بهبود یافته و کیسه‌های هوای جانبی نسبت به نمونه‌های ابتدایی این خودرو، طویل‌تر شده است.

گویا آی تی – سراتوی بروز شده در تست تصادف اورلپ کوچک جلو رتبه‌بندی خوب را کسب کرده که نسبت به قبل بهبود قابل توجهی داشته است. کیسه‌های هوای موجود در خودرو و سنسورهای گذاشته شده حاکی از ریسک پایین جراحت بوده‌ است.
مدل سفارشی خودرو با سیستم پیشگیری از برخورد جلو نیز در دسترس است که مجهز به ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج خودرو از خط، تشخیص نقاط کور و هشدار ترافیک عقب می‌باشد. IIHS به این سیستم امتیاز عالی را اعطا کرده است.
تست تصادف کیا سراتو 2017
سراتوهایی که بعد از ماه جولای ۲۰۱۶ تولید شدند و دارای پکیج پریمیوم پلاس سفارشی نیز باشند، دارای چراغ‌های جلوی زنون تطبیقی و نوربالای خودکار است، که این سیستم‌ها نیز رتبه‌بندی خوبی را کسب کرده‌اند. البته چراغ‌های جلوی سایر سراتوها امتیاز ضعیف را کسب کرده‌اند که ضعیف‌ترین امتیاز ممکن است.
مدل جدید دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری است که جایگزین نسخه قبلی ۱٫۸ لیتری شده و قدرتی معادل ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۱۷۹ نیوتون متری را دارد. خریداران می‌توانند یکی از دو گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک را انتخاب کنند.
سراتو پرفروش‌ترین مدل کیا در آمریکا بوده و در ماه ژوئن تعداد ۱۱۳۸۷ دستگاه از آن به فروش رسیده که بیشتر از فروش ۱۱۲۵۲ دستگاهی اپتیما در این ماه بوده است. در ۶ ماه نخست سال جاری نیز ۵۸۷۴۶ دستگاه کیا سراتو در آمریکا بفروش رفته که کمتر از فروش ۵۹۷۱۷ دستگاهی اپتیما در همین بازه زمانی است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *