معرفی ویژگی ها و امکانات جدید آفیس ۲۰۱۹

معرفی ویژگی ها و امکانات جدید آفیس ۲۰۱۹
  • 1396/7/15
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

مایکروسافت آفیس ۲۰۱۹، با ویژگی های جدیدی برای اکسل و پاورپینت، سال بعد وارد بازار می شود.

گویا آی تی – مایکروسافت، خبر از آفیس ۲۰۱۹ داد که دارای ویژگی های جدیدی از قبیل تغییراتی در اکسل و پاورپینت، برای مشتریان سازمانی است.
به گفته ی مایکروسافت، آفیس ۲۰۱۹ دارای آپشن inking است که به شما این امکان را می دهد که یادداشتی را به سرعت نوشته و آن را بالای اسناد ببرید.
آفیس ۲۰۱۹ مخصوص کسانی است که آماده ی استفاده از خدمات ابری( خدماتی که از طریق اینترنتی ارائه می شوند و الگویی تازه برای عرضه، مصرف و تحویل خدمات رایانشی با بکارگیری شبکه ارائه می کنند.) نیستند.

مایکروسافت در روز سه شنبه اعلام کرد که آفیس ۲۰۱۹، اواسط سال آینده فرستاده می شود.
برخلاف آفیس ۳۶۵، که یک سرویس در حال به روز رسانی است، آفیس ۲۰۱۹، برای کسانی که است که نمی خواهند از خدمات ابری استفاده کنند.
همانطور که در کنفرانس مایکروسافت در اورلندو، فلوریدا اعلام شد، آفیس ۲۰۱۹ شامل ویژگی هایی برای مشتریانی است که زمان زیادی را در برنامه های اکسل و پاور پینت صرف می کنند.

مایکروسافت برروی آپشن جدید inking تاکید کرد و گفت این آپشن علاوه بر دارا بودن فرمول ها و نمودارهای جدید جهت بهبود عملکرد تجزیه و تحلیل داده ها در اکسل، به شما این امکان را می دهد که یادداشت های خود را سریع بنویسید و دربالای اسناد قرار دهید.
به گفته ی این شرکت، بخش های فناوری اطلاعات نیز از پیشرفت های خدماتی که شامل به روزرسانی هایی در قابلیت مدیریت، قابلیت استفاده، صدا و امنیت است، قدردانی کردند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *