خرید اینترنتی بلیط هواپیما، ساده تر و ارزان تر از همیشه!

خرید اینترنتی بلیط هواپیما، ساده تر و ارزان تر از همیشه!
  • 1397/7/14
  • گویا آی تی
  • 0

امروزه برای تهیه بلیط هواپیما دیگر نیازی به حضور در آژانس‌های گردشگری و اتلاف وقت نیست.

شما به سادگی می‌توانید خرید بلیط هواپیما خود را از طریق اینترنت انجام دهید و در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید.

شرکت ایوار، ارائه دهنده خدمات گردشگری نظیر تورهای خارجی، بلیط قطار اروپا، گواهینامه بین‌المللی، سی آی پی و بیمه مسافرتی با ۱۵ سال تجربه، به صورت آنلاین، بلیط‌ هواپیماهای داخلی و خارجی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت ایوار، وارد سامانه آنلاین پرواز ایوار شوید و با جستجو در میان مقصد مورد نظر خود، بهترین و ارزانترین بلیط هواپیما را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. ایوار با جستجو در میان تمامی ایرلاین‌های یک مسیر پروازی، طیف وسیعی از انتخاب‌ها را در پیش روی شما می‌گذارد.

روند خرید اینترنتی بلیط هواپیما در سایت ایوار به صورت کاملا آنلاین است و شما بدون هیچ واسطه‌ای، مستقیما با ایرلاین‌ها در ارتباط خواهید بود. همچنین با وجود فیلتر‌های ساده و کاربردی، می‌توانید بلیط‌های مقصد خود را از نظر ساعت حرکت، قیمت، ایرلایت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف‌ها، کلاس پروازی و … مرتب کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. در تمامی مراحل انتخاب تا دریافت بلیط، پشتیبان‌های آنلاین ایوار در هر ساعتی از شبانه‌روز، در کنار شما هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، شما را راهنمایی کنند.

نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتالی در کنار تجربه‌ی موفق سالیان گذشته، خاطر شما را برای خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی آسوده می‌کند.

در سامانه پرواز ایوار تفاوتی میان بلیط‌ هواپیما داخلی و خارجی نیست، شما تنها با یک کارت شتاب، می‌توانید تمام بلیط های خود را با هر مبلغی، به صورت ریالی خریداری کنید و تنها نیاز شما در این مراحل، داشتن رمز دوم کارت شتاب است.

وبسایت ایوار را می‌توانید در کامپیوتر‌، لپ تاپ، تبلت و حتی در گوشی موبایل خود به سادگی باز کنید و بدون ثبت نام در سایت و مراحل پیچیده و وقت گیر، بلیط هواپیما ارزان خود را خریداری کنید؛ ما فقط یک ایمیل برای ارسال بلیط می‌خواهیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *