دوربین وان پلاس ۹ پرو شبیه گلکسی نوت ۲۰!

دوربین وان پلاس ۹ پرو شبیه گلکسی نوت ۲۰!
  • 1399/9/7
  • زهرا حاجی
  • 0

ظاهرا طراحی دوربین وان پلاس ۹ پرو شبیه به دوربین گلکسی نوت ۲۰ باشد، خبر بعدی اینکه نمایشگر این گوشی دارای انحنا است.

افشاگر معروف پست جدیدی در وب‌سایت «Voice» منتشر کرده و رندرهایی از وان پلاس ۹ پرو به اشتراک گذاشته اند. با توجه به این افشاگری ها به نظر می‌رسد که وان پلاس ۹ پرو مانند وان پلاس ۸T از نمایشگر تخت بهره نخواهد برد و با نمایشگر دارای انحنا مشابه وان پلاس ۸ پرو معرفی خواهد شد.

دوربین وان پلاس 9 پرو شبیه گلکسی نوت 20!

طبق بررسی ها به نظر می‌رسد گوشی هوشمند جدید مجهز به نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی می باشد. علاوه بر اطلاعات فاش شده در مورد نمایشگر، احتمالا ماژول دوربین نسخه پایه وان پلاس ۹ از طراحی دوربین گلکسی نوت ۲۰ قرض گرفته و نسخه پرو پرچمدار جدید وان پلاس با چهار دوربین در پنل پشتی معرفی خواهد شد.

با وجودی که به نظر می‌رسد پرچمدارهای آتی وان پلاس با چیپست‌ نسل بعد از سری اسنپدراگون ۸۰۰ در دسترس کاربران قرار گیرند؛ اما این افشاگر معروف توضیحی در مورد چیپست پرچمدار بعدی وان پلاس منتشر نکرده است.

در آن مقطع زمانی گفته شده بود که پرچمداران وان پلاس ۹ با چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ و نمایشگر امولد با نرخ بروزرسانی ۱۴۴ هرتز رونمایی خواهند شد. ظاهرا گوشی‌های هوشمند جدید با استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند و از NFC، اسپیکرهای استریو و شارژر ۶۵ وات سیمی و ۴۰ وات بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

به نظر می‌رسد سری وان پلاس ۹ سال آینده میلادی با دو عضو و در دو مدل مختلف در دسترس کاربران قرار گیرد؛‌ اما خبرهای مربوط به اواخر آبان ماه، اطلاعات جدیدی از عضو سوم در این خانواده داد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *