پروژه مرموز LG در ساخت لپتاپ تاشونده

پروژه مرموز LG در ساخت لپتاپ تاشونده
  • 1399/9/8
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

امروزه اغلب شرکت ها به دنبال نسل آینده نمایشگرها هستند، انتظار می رود در آینده ای نزدیک نمایشگرهای رول‌شونده در بسیاری از محصولات جدید شرکت ها مورد استفاده قرار بگیرد.این در حالیست که شرکت ال جی اخیرا  یک پتنت برای لپ‌تاپ مجهز به نمایشگر رول‌شونده ۱۷ اینچی به ثبت رسانده است.

در حال حاضر باید خود را برای دستگاه‌های مجهز به نمایشگر رول‌شونده آماده کنیم. علاوه بر گوشی‌ها و تلویزیون‌ها، به نظر می‌رسد در آینده نه چندان دور لپ‌تاپ‌ها نیز به چنین فناوری مجهز شوند.

در همین راستا ال جی قصد دارد این محصول جدید و شگفت انگیز خود را با قیمت پایه ۸۷ هزار دلار به فروش برساند و انتظار می‌رود گوشی آن با نمایشگر رول‌شونده نیز اوایل سال ۲۰۲۱ از راه برسد. همان طور که می دانیم در سال های اخیر ال جی تمرکز خود را بر روی نمایشگرهای رول‌شونده گذاشته و شمار بالایی از آن‌ها را توسعه داده است. حالا به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای به دنبال توسعه لپ‌تاپ با این فناوری است. احتمالا به زودی شاهد عرضه لپ‌تاپ با طراحی جدید خواهیم بود. این محصول از نمایشگر رول‌شونده بهره می‌برد که در ابعاد ۱۳.۳ تا ۱۷ اینچ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

آیا ال جی در حال توسعه یک لپ تاپ با نمایشگر رول شونده است!

بهتر است بدانید، تمام پتنت‌ها وارد محصولات در دنیای واقعی نمی‌شوند و شرکت‌ها تنها ایده‌های خود را به ثبت می‌رسانند. با این وجود نمایشگرهای رول‌شونده احتمالا آینده دنیای فناوری را شکل می‌دهند و در بسیاری از محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این، ال جی روی این نمایشگرها سرمایه‌گذاری زیادی کرده است.

انتظار می‌رود در سال آینده شرکت‌های بیشتری از چنین محصولاتی رونمایی کنند و شاید شاهد ورود نمایشگرهای رول‌شونده به دستگاه‌های مختلف مانند تبلت‌ها نیز باشیم.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *