معرفی ۵ سرور ماینکرافت از لیست برترین‌ سرورهای ماین کرافت سال ۲۰۲۳ بخش دوم

معرفی ۵ سرور ماینکرافت از لیست برترین‌ سرورهای ماین کرافت سال ۲۰۲۳ بخش دوم
  • 1402/4/29
  • گویا آی تی
  • 6

بهترین سرورهای ماین کرفت کدام سرورها هستند؟ در این مطلب ما از بین تعداد بسیار زیادی از سرورهای ماینکرافت، بهترین و سرگرم کننده‌ترین سرورهای ماین کرافت را پیدا کرده‌ و قرار است این سرورها را با تعدادی از ویژگی‌های اصلی هر یک به شما معرفی کنیم.

با وارد شدن به هر کدام از این سرورها، به دنیایی از بازی‌های مختلف دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید با دوستان خود در این دنیای پر از شگفتی و خلاقیت، از بازی ماینکرافت به صورت آنلاین لذت ببرید.

دلیلی که بازی کردن ماینکرافت به صورت آنلاین در داخل سرورها لذت بخش خواهد بود این است که هر سرور ماینکرافت ویژگی و مزایای خاص خود را دارد و شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود یکی از سرورها را انتخاب و داخل این سرور ماینکرافت از بازی‌هایی که سرور به شما ارائه می‌دهد لذت ببرید.

اگر چه که حالت تک نفرۀ ماین کرافت هنوز هم یکی از محبوب‌ترین حالت‌های بازی ماینکرفت است، اما لذت بازی کردن در کنار دوستان و خلق یک دنیای اختصاصی برای خود و دوستانتان، وصف ناپذیر است.

همراه ما باشید تا به شما سرور های ماین کرفتی را معرفی کنیم که قرار است از بازی کردن در داخل آنها لذت ببرید. این مطلب در ۶ بخش مختلف تهیه شده است که در اینجا بخش اول آن پیش روی شماست، با تغییر عبارت آخر عنوان مطلب به “بخش اول”، “بخش سوم” و … و جستجوی کل عنوان در گوگل می‌توانید به سایر بخش‌های این مطلب دسترسی پیدا کنید.

لیست سرورهای ماینکرافت ۲۰۲۳ که قصد داریم معرفی کنیم:

۱- Mineplex

۲-  Trexmine

۳- Pixelmoncraft

۴- HiveMC

۵- OPBlocks

 

سرور Mineplex

آیپی آدرس: eu.mineplex.com  یا  us.mineplex.com

گیم مودها: Minigames, Survival, Sky Wars

سرور Mineplex یک پلتفرم سرور عظیم است که چندین زون و Arena با تعداد زیادی گیم مود مختلف را شامل می‌شود. سرور Mineplex در هر لحظه پذیرای هزاران پلیر است که در تعداد زیادی مینی گیم و تجربیات متنوع، مشغول بازی هستند.

از مود survival که متداول است و از ژانر battle royale الهام گرفته شده است، تا تجربیات خاصی نظیر Cake Wars که در داخل آن باید کیک خود را از پلیرهای گرسنۀ تیم دشمن حفظ کنید و در عین حال سعی کنید که کیک دشمنان را بخورید، همه و همه در این سرور پیش روی شما هستند.

همچنین می‌توان به MineStrike اشاره کرد که برداشتی مشابه کانتر استریک در ماین کرفت است و یا مود Global Offensive که در آن یک تیم تلاش می‌کند تا بمبی را در یکی از ۲ محلی که تعیین شده است کار بگذارد و تیم دیگر تلاش می‌کند که از موقعیت‌های مورد نظر دفاع کند.

در این سرور همچنین امکان بازی در نسخۀ بدراک را دارید، اگر نسخۀ جاوا را بازی نمی‌کنید.

سرور تیرکس ماین Trexmine

آیپی آدرس: play.trexmine.com

گیم مودها: Bedwars, Survival, Arcade, Acidisland, SkyBlock, Prison

میخواهیم به شما جالب‌ترین سرور این لیست را معرفی کنیم. سرور تیرکس ماین, بهترین سرور ماینکرافت ایرانی. ولی چه چیزی باعث می‌شود که سرور تیرکس ماین عنوان بهترین سرور ماین کرافت ایرانی را داشته باشد؟

یکی از بزرگترین مشکلات اکثر گیمر های ایرانی، چه پلیرهای ماینکرافت و چه پلیرهای بازی‌های دیگر، بالا بودن پینگ اینترنت است که دلیل ساده‌ای دارد. وقتی یک بازیکن داخل ایران است و قصد دارد به یک سرور جهانی متصل شود، بازیکن درحقیقت سعی می‌کند از ایران به عنوان مثال به کشور دیگری مانند فرانسه یا هلند متصل شود و بدیهی است که زمان اتصال طولانی خواهد بود.

این در صورتی است که موارد جانبی دیگر نظیر فیلترینگ و محدودیت‌های اینترنت را در نظر نگیریم. پس می‌توان نتیجه گیری کرد که اتصال یک پلیر ایرانی به یک سرور جهانی گزینه خوبی نمی‌تواند باشد و درصورت انجام چنین انتخابی، باید سختی هایی را نیز پذیرا بود.

اما سرور ماین کرافت تیرکس ماین یک سرور ایرانی است و زیر ساخت آن نیز به طور کامل در داخل ایران پیاده‌سازی شده است، پس دیگر نیاز نیست نگران مشکلات ارتباطاتی خود در زمان استفاده از این سرور باشید. شما بهترین کیفیت و سریع‌ترین ارتباط را در سرور تیرکس ماین تجربه خواهید کرد.

این سرور روزانه به صورت میانگین دارای ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ بازیکن انلاین در لحظه است که این مقدار بازیکن آمار فوق العاده‌ای برای یک سرور ماینکرافتی حتی در سطح جهانی به حساب می‌آید.

سرور PixelmonCraft

آیپی سرور: play.pixelmoncraft.com

گیم مودها: Pixelmon, Role-playing

مود Pixelmon یکی از مودهای جذاب و محبوب است و این جذابیت با قابلیت بازی چند نفره، بیشتر شده است. سرور PixelmonCraft یکی از بهترین سرورهای ماین کرافت است. این سرور مود محبوب Pixelmon را که تم پوکمون دارد، با قابلیت تجربۀ بازی چند نفره، تلفیق کرده است.

نابغه‌های سرور PixelmonCraft، نه تنها به شکلی کاملا صادقانه مناطق و فضای بازی را با تم پوکمون بازسازی کرده‌اند، بلکه تا حد ممکن نیز به حفظ گیم پلی بازی، متعهد بوده‌اند. حیوانات داخل بازی ماین کرفت با پوکمون‌ها جایگزین شده‌اند و می‌توان آن‌ها را گرفت و در مبارزه استفاده کرد.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، مطابق گیم پلی بازی پوکمون، gym leaderها برای مبارزه آماده هستند، Pokemartها برای خرید وجود دارند و البته باید از علف‌زارهای بلند دوری کنید!

این سرور به معنای واقعی ثابت کرده است که دنیای بلوکی زیبای ماینکرافت، خانه‌ای عالی برای پوکمون است و حس بازی کردن پوکمون بر روی PC را که یکی از خواسته‌های همیشگی پلیرهای پوکمون بود، تداعی کرده است.

 

سرور HiveMC

آیپی سرور: Bedrock only

گیم مودها: Minigames

به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سرورهای بدراک ماین کرافت، همیشه چیزی سرگرم کننده برای انجام دادن در سرور HiveMC وجود دارد. از Hide and seek گرفته تا حالت Survival، سرور HiveMC تمامی ژانرهای متنوع را پوشش می‌دهد.

علاوه بر این، در این سرور همیشه شاهد اتفاقات جدید خواهید بود، نظیر مینی گیم‌های جدید و نقشه‌های جدید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید وبسایت آن‌ها را چک کنید، البته متاسفانه، نسخۀ جاوا این سرور، دیگر در دسترس نیست.

سرور OPBlocks

آیپی سرور: sm.opblocks.com

گیم مودها: Prison, Skyblock, Creative, Survival, Pixelmon, Oneblock, Factions, Earth, Bedrock

این سرور با امتیاز ۴٫۹ از بیش از ۵۰۰۰ رای و با شهرتی که برای کیفیت خودش دارد و البته گیم مودهایی که پشتیبانی می‌کند، همیشه می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب باشد. این سرور یک جامعه دوستانه را پدید آورده که البته با دقت نیز آن را نگهداری می‌کنند و هیچ نوع مسمومیتی را اجازه نمی‌دهند.

این سرور از نسخۀ ۱٫۲۰ پیشتیبانی می‌کند و به طور مداوم و اغلب به صورت فصلی، آپدیت‌های بزرگی را بر روی گیم پلی اعمال می‌کند و محتواهای جدیدی را ارائه می‌دهد. این سرور همچنان یک battlepass و فروشگاه آنلاین دارد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 6 دیدگاه
  1. این بو ازی یکی از بهترین بازی های ماجراجویی است. من بخش Survival را بیشتر دوست دارم. ماینکرافت با اینکه شکل عجیب و روش عجیبی دارد یکی از بازی های مورد علاقه ی من است، من زیاد در بخش Survival آن خوب نیستم امّا بعدا بیشرفت می کنم. همه ی همکلاسی های من این بازی را در گوشی و در کامپیوتر هایشان دارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *