۴ روش برای حل مشکل موزیک اینستاگرام

۴ روش برای حل مشکل موزیک اینستاگرام
  • 1402/11/2
  • زهرا معبودی
  • 0

مشکل موزیک اینستاگرام از زمانی شروع شده که اینستاگرام اعلام کرد که جلوی نشر پست و استوری هایی که با موزیک اورجینال طراحی و ساخته نشده اند می گیرد! اما پاره ای از کاربران دچار این مشکل نیز شده اند که با موزیک های اورجینال نیز پست و استوری شان توسط اینستاگرام قبول نمی شود! در ادامه ۴ روش برای تنظیمات اینستاگرام برای مشکل موزیک اینستاگرام آورده ایم.

اولین روش حل مشکل موزیک اینستاگرام

به طور کلی ما ۴ راه حل برای مشکل موزیک اینستاگرام پیدا کرده ایم که به شرح زیر می باشد.

  1. برای یک بار از اکانت اینستاگرام خود خارج شوید و دوباره لاگین کنید. این راه حل به ظاهر ساده مشکل تعداد زیادی کاربر را حل کرده است.
  2. دقت کنید که آیا این موضوع به آپدیت کردن یا آپدیت نکردن اینستاگرام ربطی دارد؟
  3. اگر تا به اینجا مشکل همچنان باقی است، اگر حساب تان تجاری یا حرفه ای است آن را به حساب شخصی تغییر دهید.
  4. وی پی ان خود را چک کنید و در صورت امکان آن را تغییر دهید و دوباره تست کنید.

حقیقتا یکی از پر تاثیر ترین روش های جذاب کردن استوری و پست ها این است که موسیقی روی آن اعمال شود! فکر می کنیم که با این چند روش بتوان مشکل را حل کرد.

یک آموزش حرفه ای: سیر تا پیاز برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام

حل مشکل موسیقی اینستاگرام با لاگین مجدد

خروج و ورود مجدد به اینستاگرام در بسیاری از مواقع کمک می کند که مشکلات ریزی که ممکن است مانع از عملکرد درست برنامه می شود را حل کنید.

ابتدا اکانت اینستاگرام خود را باز کنید و روی عکس پروفایل خود ضربه بزنید تا وارد بخش کاربری خودتان شوید.

در ادامه روی نماز همبرگر (‌همان دو سه خط افقی ) ضربه بزنید.

مشکل موزیک اینستاگرام

برای این منظور به مسیر Settings and Privacy بروید و از آن جا Log Out را انتخاب کنید.

 

مشکل موزیک اینستاگرام

بعد از این که روی Log Out کلیک کردید از شما تاییدیه مجدد می گیرد که آیا می خواهید واقعا لوگ اوت کنید یا نه؟! و اینجا شما برای بار دوم انتخاب می کنید که لوگ اوت کنید:

مشکل موزیک اینستاگرام

پس از آن، اپلیکیشن اینستاگرام را ببندید، چند ثانیه صبر کنید و سپس آن را مجددا راه اندازی کنید. اگر اطلاعات ورود خود را در اینستاگرام ذخیره کرده اید، برای ورود به سیستم کافیست روی عکس نمایه خود ضربه بزنید. یا برای ورود به سیستم، اعتبار حساب کاربری خود (نام کاربری و رمز عبور) را به صورت دستی وارد کنید. خوب است که قبل از باز کردن نرم افزار و ورود مجدد به اینستاگرام به منظور حل مشکل موسیقی و آهنگ اینستاگرام کش گوشی و نرم افزار اینستاگرام را پاک کنید.

مشکل حل شد؟ اگر نه راه بعدی را تست کنید:

بیشتر یاد بگیر: آموزش ساختن گروه در اینستاگرام

 

حل مشکل موزیک استوری اینستاگرام با آپدیت نرم افزار

آپدیت کردن نرم افزار اینستاگرام نیز یک روش عالی است که مشکل اکثریت کاربران را حل کرده است. برای بروز رسانی نسخه اندرویدی و iOS اینستاگرام می توانید از گوگل پلی یا اپ استور اپل مراجعه کنید.در آن جا Instagram را بنویسید و سرچ کنید. در صورتی که در صفحه مخصوص این نرم افزار دکمه Update را می بینید آن را بزنید تا بروز رسانی روی نرم افزار شما اعمال شود. البته لینک های زیر نیز به طور اختصاصی کمک می کند اینستاگرام را آپدیت کنید:

برای آپدیت اینستاگرام کلیک کنید (‌اندروید).

برای آپدیت اینستاگرام کلیک کنید (iOS).

اگر توصیه به بروزرسانی اینستاگرام برای حل مشکل موزیک اینستاگرام می کنیم به این دلیل است که بسیاری از اوقات توسعه دهندگان مشکلات جدیدی را تشخیص می دهند و با رفع آن، تنها از طریق یک آپدیت آن راه حل را روی نرم افزار شما اعمال می کنند.

بیشتر یاد بگیرید: نحوه ساختن استوری با هوش مصنوعی

 

حل مشکل موزیک ریلز اینستاگرام در Personal Account

هیچ فرقی ندارد که موسیقی روی ریلز یا ویدیو یا استوری شما به چالش خورده یا همه با هم دچار مشکل شده است! این راه حل ها باید برای هر موردی که آزارتان می دهد مشکل را حل کند. سومین توصیه ای که داشتیم این بود که اگر از حساب حرفه ای و تجاری برای اینستاگرام استفاده می کنید وضعیت آن را به Personal Account تبدیل کنید.

برای تغییر تنظیمات به صورت زیر اعمال کنید:

ابتدا به قسمت Privacy بروید. در آن جا Business Tools and Controls را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید تا وارد صفحه تنظیمات اختصاصی آن شوید. در ادامه کمی به پایین اسکرول کنید تا به Switch Account Type برسید.

خب جالب است که بدانید چرا این تنظیمات مشکل را حل می کند!

به طور کاملا ساده اگر بخواهیم بگوییم اینگونه است که اینستاگرام محدودیت موسیقی اورجینال را برای زمانی تنظیم کرده که شما از حساب تجاری استفاده می کنید! بدین صورت جلوی نقض کپی رایت را گرفته و حقوق تولید کنندگان را حفظ می کند! اما شما اگر حساب شخصی داشته باشید این محدودیت ها کار نمی کند! پس اگر مشکل از سیاست های اینستاگرام باشد با این تنظیم موفق به حل مشکل موزیک اینستاگرام شده اید!

تنظیمات بدین ترتیب است که از طریق صفحه پروفایل خود وارد بخش Settings and Privacy شوید.

اینجا دو حالت وجود دارد که آیا شما حساب خود را روی کدام یک از این دو گزینه ارتقا داده اید:

  • business accounts
  • creator accounts

در زیر قسمت For Professionals، این دو تنظیمات به طور اختصاصی مشخص شده است. اگر از حساب تجاری استفاده می کنید  روی Business Tools and Controls ضربه بزنید. اگر هم از creator accounts بهره مند هستید روی Creator Tools And Controls ضربه بزنید:

مشکل موزیک اینستاگرام

در  ادامه روی Switch Account Type ضربه بزنید. در این قسمت Switch To Personal Account را انتخاب کنید:

مشکل موزیک اینستاگرام

با این انتخاب دوباره روی Switch To Personal Account بزنید تا تایید کنید که واقعا می خواهید حساب تان را به شخصی تبدیل کنید.

مشکل موزیک اینستاگرام

بعد از انجام این تنظیمات نرم افزار اینستاگرام خود را مجددا راه اندازی کنید ( حتی بهتر است که از حساب خود خارج شوید و بعد از چند دقیقه وارد شوید ) اینگونه باید مشکل موزیک اینستاگرام به طور کامل حل شود.

 

حل مشکل موزیک اینستاگرام با VPN

اگر ویژگی موسیقی هنوز کار نمی کند، احتمالاً در منطقه شما در دسترس نیست. اگرچه اکثر کشورها، از جمله ایالات متحده، بریتانیا، هند و آلمان به این ویژگی دسترسی دارند، اما هنوز هم تعدادی هستند که متاسفانه این امکان را ندارند. این به این دلیل اتفاق می‌افتد که متا برای ارائه ویژگی موسیقی باید یک توافقنامه مجوز با هر کشوری را تضمین کند. اگر توافقی با کشور شما انجام نشده باشد، به این ویژگی در اینستاگرام دسترسی نخواهید داشت.

خوشبختانه، می توانید از VPN برای رفع این محدودیت استفاده کنید. به سادگی یک سرویس محبوب VPN را انتخاب کنید و به کشوری متصل شوید که ویژگی موسیقی در آن در دسترس است. پس از اتصال، باید بتوانید از ویژگی موسیقی اینستاگرام در دستگاه خود لذت ببرید.

در صورتی که در این باره تجربه دارید در بخش نظرات تجربه ارزشمند خود را بنویسید و دیگر دوستان را در حل این مشکل راهنمایی کنید.

منبع کمکی:

وب سایت howtogeek

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *