تور آنتالیا با کمترین قیمت در زیما سفر

تور آنتالیا با کمترین قیمت در زیما سفر
  • 1399/10/27
  • گویا آی تی
  • 0

سفر کردن همواره یکی از بهترین تفریحات انسان بوده و هنوز هم هست. همه ما به‌درستی معتقدیم ساعاتی را که در سفر گذراندیم، بهترین ساعات عمرمان بوده است. درباره اهمیت سفر بسیار گفته­‌اند و بسیار شنیده‌ایم. ایران عزیزمان، مناطق زیبا و حیرت‌انگیزی برای سفر دارد اما گاه احساس می‌کنیم بهتر است به سایر نقاط جهان نیز سفر کنیم و از دیدنی‌های آن‌جا لذت ببریم. یکی از مهمترین مقاصد گردشگری و مسافرت برای ایرانیان کشور ترکیه و به طور مشخص شهر آنتالیا است. شرکت‌های هواپیمایی متنوعی، مجری تورهای آنتالیا هستند و تورهای این شهر با قیمت‌ها و کیفیت‌های متفاوتی برای علاقه­مندان عرضه می‌شود. در این نوشته ما سعی داریم تا در گام اول شما را با شهر آنتالیا و جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر آن آشنا کنیم و سپس اطلاعاتی دربارۀ تورهای آنتالیا به شما ارائه می‌دهیم و در پایان پیشنهاد شگفت‌انگیزی برای شما داریم. با ما همراه باشید.

گام اول: آنتالیا کجاست؟

پیش از هر چیز بهتر است تا درباره شهر آنتالیا بیشتر بدانیم:

آنتالیا، شهری در کرانه دریا

شهر زیبا و ساحلی آنتالیا، یکی از مهمترین و محبوب‌ترین شهرهای این کشور برای گردشگران ایرانی و غیر ایرانی است. این شهر در سواحل غربی کشور ترکیه قرار گرفته است. دریای حاشیه شهر آنتالیا، دریای زیبا و رویایی مدیترانه است. آنتالیا به دلیل قرارگیری در کنار دریای مدیترانه، آب و هوای معتدل مدیترانه­ای دارد به این صورت که در تابستان­ آب و هوای آنتالیا گرم و آفتابی و در زمستان، آب و هوای این شهر معتدل و بارانی است. اگر برای شنا و آبتنی شهر آنتالیا را برای سفر خود انتخاب می کنید، به شما فصل بهار و تابستان را پیشنهاد می­‌کنیم تا در گرمای هوا از شنا در دریای درخشان مدیترانه لذت ببرید.

آنتالیا، شهری برای همه سلیقه‌ها

نام آنتالیا با سواحل زیبای مدیترانه گره خورده‌ است. همگان گمان می‌برند که سفر به آنتالیا تنها برای آن دسته از گردشگرانی مناسب است که علاقه به تفریحات ساحلی دارند. اما باید بدانیم که این کنار سواحل کم‌نظیرش و دریای شگفت‌انگیز مدیترانه، جاذبه‌های گردشگری قابل توجه دیگری نیز دارد.

بدون شک، مهمترین و ارزشمندترین جاذبۀ گردشگری شهر آنتالیا، ساحل زیبای مدیترانه است. سواحل این شهر با نام‌های ساحل لارا، ساحل کتبا آلتی، ساحل پاتارا، همواره دارای بهترین چشم‌اندازها و نیز تفریحات مناسب هستند. به این ترتیب در سواحل ذکر شده شما می­توانید هم از زیبایی­های دریا لذت ببرید و هم با ورزش‌های آبی مهیج سرگرم شوید. هم­ بازی­ و قایق‌سواری کنید و هم با سرگرمی­های ساحلی، لحظات خوشی را برای خودتان فراهم نمایید.

جاذبه‌های گردشگری طبیعی آنتالیا، تنها به سواحل آن محدود نمی‌شود بلکه شما می‌تونید از آبشارهای طبیعی آنتالیا نیز دیدن نمایید. آبشار ماناوگات و نیز رودخانه‌ای با همین نام، آبشار کورسونلو، آبشار دودن از مهم‌ترین آبشارهای آنتالیا هستند. هم‌چنین غار رازآلود کارایین نیز قطعا می‌تواند برای طبیعت‌دوستان لذت‌بخش باشد.

علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، آنتالیا از جاذبه­های تاریخی و باستانی نیز مملو است. به همین دلیل است که می‌گوییم آنتالیا شهری برای همه سلیقه‌هاست. چون اگر شما اهل تاریخ و فرهنگ هستید نیز می‌تونید از این شهر و جاذبه‌های تاریخی متعددش لذت ببرید. یکی از این جاذبه‌های تاریخی، منطقۀ باستانی آسپندوس است. این سایت باستانی شامل مجموعه­ای از حمام­ها، معبدها، میدان اصلی، گذرگاه­های فرعی، خانه‌های قدیمی و دیگر اماکن شهری است. دیگر جاذبه تاریخی آنتالیا، قلعه پاموک است. قلعه‌ای که به نام قلعۀ پنبه­ای نیز شهرت دارد. قلعه پاموک به دلیل ارزش تاریخی و نیز به خاطر چشمه‌های آب گرم درون قلعه و هم‌چنین سنگ­های رسوبی تشکیل­دهندۀ آن، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. دیگر جاذبه­های تاریخی شهر آنتالیا، دروازه‌ ای موسوم به دروازه هادریان است. علاوه بر آثار باستانی گفته شده، موزه‌های آنتالیا هم از اهمیت بالایی در جذب گردشگر برخوردارند. غار موزۀ کارایین و موزه­ باستا‌ن‌شناسی از این جمله‌اند. در این موزه‌ها اشیای باارزش تاریخی در معرض دید علاقه‌مندان واقع شده‌اند. علاوه بر همۀ موارد گفته شده، بافت تاریخی شهر آنتالیا که با نام اولد تاون شناخته می‌شود، با وجود خانه­های قرمز رنگ قدیمی، بازار سنتی، مسجد زیبا و حمام، از ارزش تاریخی بالایی برخوردار است.

علاوه بر همه موارد گفته شده در بالا، آنتالیا شهری است که می‌تواند برای دوست‌داران خرید و بازارگردان حرفه‌ای نیز مناسب باشد. در این شهر مراکز خرید مجهز و مدرن و هم بازارهای پر جنب و جوش قدیمی وجود دارد. مرکز خرید میگروس، مرکز خرید تراسیتی، مجتمع تجاری مارک آنتالیا و بازار اوزدلیک از مهم‌ترین مراکز خرید آنتالیا هستند

آنتالیا، شهری برای آسایش

بسیاری از گردشگران قصد خود را از سفر به آنتالیا استفاده از آرامش و امکانات رفاهی بسیار عالی هتل‌های این شهر می‌دانند. هتل­هایی مجللی چون هتل کنکورد و هتل باروت لارا، از بهترین هتل­های آنتالیا هستند. هتل کنکورد که در نزدیکی ساحل لار قرار گرفته است، دارای اتاق­های شیک و نیز سوئیت­های مجلل و بوفۀ باز بی‌نظیر است. هتل کنکورد ۶ رستوران دارد که در هر کدام غذاهای متنوعی ارائه می‌شود. هتل باروت نیز در ساحل دریای مدیترانه و طبیعت سرسبز مجاور آن واقع شده است. این هتل مشتمل بر اتاق­های مجلل، حمام ترکی، سونا، سینما، اجرای موسیقی زنده و مرکز خرید است.

مسلما شما هم دوست دارید که در تور آنتالیا در یک هتل رو به دریا اقامت کنید و هتلی داشته باشید که امکانات تفریحی خوبی داشته باشد، پارک آبی داشته باشد و یک مجموعه تفریحی اقامتی تمام عیار باشد. توصیه ما به شما این است که در قدم اول به دسته بندی هتل های آنتالیا برای مجردها و هتل‌های خانوداگی آنتالیا توجه کنید. در صورت امکان در یکی از هتل های لوکس آنتالیا مثل هتل سو آکوالند آنتالیا، هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا، هتل لند آو لجندز آنتالیا و یا هتل آسکا لارا آنتالیا اقامت کنید تا به مقصود خود برسید. البته این را هم بگوییم که در آنتالیا هتل های ارزان متعددی هم وجود دارد و کاملا دست شما برای رزرو هتل در آنتالیا باز است.

گام دوم: چطور به آنتالیا سفر کنیم؟

پروازهایی که از ایران به مقصد آنتالیا می‌روند، توسط ایرلاین­های داخلی و خارجی انجام می­گیرند. ایرلاین‌هایی جون کیش ایر، قشم ایر، اطلس چت، سان اکسپرس، ترکیش ایرلاین و آزال از جمله این شرکت­های هواپیمایی هستند. از طرفی دیگر، آژانس‌های مسافرتی زیادی، تورهای ویژه آنتالیا را برگزار می‌کنند. گاه انتخاب تور ویژه آنتالیا که با شرایط هر یک از مسافران مناسب باشد، از میان این همه تور ارائه شده، کار دشواری است. برای انتخاب یک تور مناسب باید به کیفیت خدمات ارائه شده و نیز قیمت تمام شده توجه داشته باشیم. آژانس مسافرتی زیما سفر فتخار دارد اعلام نماید که ارزان‌ترین و مناسب‌ترین تورهای ویژه آنتالیا را در اختیار علاقه­مندان سفر به این شهر قرار می‌دهد. زیما سفر با کمک مجرب‌ترین پرسنل که کاملا با شهر آنتالیا و هزینه‌های آن آشنا هستند، در تلاش است تا با انتخاب مناسب‌ترین هتل‌ها، استفاده از بهترین ایرلاین‌ها و نیز ارائه خدمات ویژه سفر چون ترانسفر زمینی، لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی و گشت شهری، سفری دلپذیر، آرام و همچنین با نازل‌ترین قیمت را به شما هدیه دهد. پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید!

www.zima.ir

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *