تصاویر نسل جدید تلفن هوشمند سری Honor از هوآوی به بیرون درز یافت

تصاویر نسل جدید تلفن هوشمند سری Honor از هوآوی به بیرون درز یافت
  • 1394/1/8
  • مجتبی
  • 0

سری گوشی های هوشمند Honor از هوآوی با قیمت مناسب و مشخصات سخت افزاری خوب روز به روز به موفقیت بیشتری می رسد. حالا این شرکت چینی از روشی مشابه شیائومی برای فروش سریع و مستقیم محصولاتی اینچنینی بهره می گیرد. بزودی قرار است که برند honor را در روسیه نیز عرضه کند. حالا تصاویری از یک تلفن هوشمند در این سری به بیرون درز یافته که انتظار می رود هوآوی قصد معرفی و عرضه آن را در روسیه داشته باشد.

اگر بخواهیم به تصاویر دقت کنیم می توان یکسری مشخصات فنی را از انها دریافت. Honor جدید بنا به گزارشات از صفحه نمایشی ۵ اینچی بهره می گیرد و مجهز به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت است. در جلو این محصول نیز دوربینی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد و گفته شده از شبکه های پرسرعت ۴G LTE هم پشتیبانی میکند. این دستگاه از دو سیمکارت همزمان پشتیبانی به عمل می اورد و عمرباتری آن طولانی اعلام شده ولی هیچ جزئیاتی در مورد ظرفیت دقیق باتری اعلام نگشته.

gsmarena_003

چیپ بکار رفته در گوشی جدید مورد بحث هوآوی از معماری ۶۴ بیتی بهره گرفته و شامل ۸ هسته پردازشی است ولی شرکت تولید کننده این چپ هنوز مشخص نیست. اما با توجه به سابقه هوآوی می توان انتظار داشت این چیپ محصول HiSilicon یا ساخت خود این شرکت چینی باشد.

gsmarena_006

با توجه به حضور سه دکمه ناوبری در جلو دستگاه، می توان دریافت که سیستم عامل دستگاه یاد شده اندروید خواهد بود که به احتمال زیاد از نسخه ۵ آبنبات چوبی در این گوشی استفاده خواهد شد. همچنین مانند همیشه شاهد رابط کاربری انحصاری هوآوی با نام Emotion UI خواهیم بود.

گفته شده که قیمت گوشی مورد بحث در روسیه بین ۲۲۶ تا ۲۶۱ دلار خواهد بود ولی با توجه به نرخ مبادلات ارزی امکان دارد کمی بیشتر یا کمتر هم باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *