شواهدی مبنی بر رنگ مشکی مات و براق برای گوشی آیفون ۷ یافت شد

شواهدی مبنی بر رنگ مشکی مات و براق برای گوشی آیفون ۷ یافت شد
  • 1395/6/16
  • زهرا معبودی
  • 0

در روزهای اخیر که اطلاعات مربوط به آیفون ۷ کم کم به بیرون درز می کرد، خبری به گویا آی تی رسید که شامل تصاویر آیفون ۷ با رنگ آبی و مشکی  بود. برای ما نیز جالب بود که این بار اپل قصد دارد از رنگ های متفاوتی مثل مشکی برای گوشی های خود استفاده کند.

در روز اخیر نیز در میان توییت هایی که از سوی علاقمندان به آیفون ۷ منتشر می شد شاهد یک توییت متفاوت بودیم که خبر از تصمیم اپل برای رنگ های مات و براق مشکی برای گوشی آیفون ۷ داشت. در این توییت ها که توسط فردی با شناسه توییتری  the_malignant@ منتشر شده است، برچسب های تست گوشی آیفون را می بینیم که هر کدام دارای شاخص  هایی هستند که نوع رنگ گوشی ها را مشخص می کنند.

two-black-color-iphone-7

اگر به خاطر داشته باشید در هفته های پیش در رسانه https://www.gooyait.com اعلام شد که آیفون ۷ در سه نمونه ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی ارائه می شود، حالا با توجه به توییت هایی که از این کاربر دریافت کرده ایم، مشخص است که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با رنک مات مشکی، و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی با رنگ براق مشکی، عرضه خواهند شد.

 رنگ مشکی مات و براق برای گوشی آیفون 7 ی

البته به نظر می رسد که اپل برای نمونه های مختلف از گوشی خود، رنگ های مختلفی در نظر گرفته باشد اما حرفه ای ترین کار که از اپل انتظار داریم این است که رنگ های یاد شده را برای تمامی نسخه ها در نظر گرفته باشد تا بتواند تمامی سلایق را پوشش دهد.

 رنگ مشکی مات و براق برای گوشی آیفون 7 ی

به هر حال باید منتظر اخبار صریح تر و تکمیلی در این باره باشیم. نظر شما در مورد انتخاب این رنگ ها برای گوشی آیفون چیست؟ برخی ها معتقدند با تغییر رنگ ها اصالت گوشی ها نیز تغییر می کنند اما نظر شما چیست؟ با انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی اولین کسی باشید که در مورد رنگ های مختلف این گوشی ها خبرهایی به دوستانتان مخابره می کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *