گوشی پرچم‌دار آنر وی ۹ هوآوی در ۱۶ فروردین برای عرضه جهانی معرفی خواهد شد

گوشی پرچم‌دار آنر وی ۹ هوآوی در ۱۶ فروردین برای عرضه جهانی معرفی خواهد شد
  • 1395/12/21
  • مقدم
  • 0

ساب‌برند آنر شرکت هوآوی، محصولات قدرت‌مند و مقرون‌به‌صرفه‌ای را در چین عرضه می‌کند و برخی مدل‌ها مدتی بعد به صورت جهانی عرضه می‌شود. این سازنده چینی از گوشی آنر وی ۹ در ماه فوریه در چین رونمایی کرد و به‌تازگی، دعوت‌نامه‌های مراسم رونمایی از این گوشی با نام آنر ۸ پرو برای عرضه به صورت جهانی فرستاده شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، ساب‌برند آنر تصمیم دارد تا گوشی پرچم‌دار جدید خود را با نام آنر وی ۹ پیش از عرضه جهانی، در ۵ آوریل معرفی نماید. با اینکه به نام گوشی پرچم‌دار جدید ساب‌برند آنر به طور مشخص اشاره نشده است اما در شایعات گذشته، اطلاعاتی مبنی بر عرضه آنر وی ۹ با نام Honor 8 Pro به صورت جهانی منتشر شده بود. توئیت منتشر شده توسط یک شایعه‌پرداز، نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار جدید ساب‌برند آنر در رنگ‌های طلایی، مشکی و آبی به بازار عرضه می‌شود.

آنر وی ۹ علی‌رغم قیمت مناسب خود، مشخصات‌فنی قدرت‌مندی دارد. بالاترین مدل این گوشی با شش گیگابایت حافظه رم همراه شده است و آنر وی ۹ از یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل استفاده می‌کند و پوشش گوریلا گلاس ۳ نمایشگر را محافظت می‌کند. چیپ‌ست Kirin 960 با هشت هسته پردازشی با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز برای گوشی آنر وی ۹ در نظر گرفته شده است و این گوشی در دو مدل با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه عرضه می‌شود.

 آنر وی ۹

انرژی گوشی آنر وی ۹ توسط یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود که در مقایسه با باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری به‌کار گرفته شده در آنر وی ۸ پیشرفت قابل‌توجهی محسوب می‎شود. علاوه‎براین، آنر وی ۹ با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ همراه شده و رابط‌کاربری سیستم‌عامل اندروید با پوسته EMUI 5.0 شخصی‌سازی شده است.

دوربین دوگانه با دو سنسور ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی با گشادگی دهانه دیافراگم f/2.2 برای هر شاتر، مشخصات‌فنی آنر وی ۸ را تکمیل نموده است و سنسور مونوکروم به لطف تغییرات صورت گرفته در آن، می‌تواند تصاویر را با سه برابر نور بیشتر پردازش نماید. یک دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی نیز در حاشیه‌ی بالا نمایشگر جای گرفته است که ثبت تصاویر و ویدیوهای ۱۰۸۰p سلفی را برعهده دارد. یکی از قابلیت‌های هیجان‌انگیز آنر وی ۹ توانایی ثبت تصاویر سه‌بعدی است و این موضوع به کمک دوربین دوگانه و سیستم فوکوس خودکار لیزری امکان‌پذیر شده است.

ساب‌برند آنر در رابطه با گوشی پرچم‌دار جدید خود ادعا می‌کند که این مدل می‌تواند تصاویر بسیار با کیفیتی را به ثبت برساند. آنر وی ۹ در کشور چین، در چندین مختلف به بازار عرضه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به مدل پایه با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و مدل رده‌بالا با شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. قیمت نسخه پایه نزدیک به ۳۷۷ دلار عنوان شده است و قدرت‌مندترین نسخه هوآوی آنر وی ۹ نزدیک به ۵۰۸ دلار قیمت دارد.

هنوز مشخص نیست که شرکت هوآوی تصمیمی برای عرضه آنر وی ۹ در بازار ایران دارد یا خیر. به هرحال، با رویه‌ای که شرکت سازنده با عدم عرضه آنر وی ۸ و ارائه Honor 8 در سال جاری در بازار کشورمان در پیش‌ گرفته است، به‌نظر می‌رسد که چندان نباید برای عرضه آنر وی ۹ به طور رسمی در بازار ایران منتظر باشید. هرچند مشخص نیست که شرکت هوآوی، تصمیمی برای معرفی رسمی آنر ۹ دارد یا خیر. به هرحال در هیچ‌یک از شایعات به این مدل اشاره نشده است.

علاوه‌براین، حتی در صورت عرضه آنر وی ۹ با نام آنر ۸ پرو در بازار کشورمان، مشخص نیست که مدل رده‌بالای این گوشی با شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود یا شرکت هوآوی به عرضه مدل پایه آن بسنده خواهد نمود.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *